Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Ny Samsung HD box fra Yousee (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jørn N.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Jeg modtog min nye Samsung HD box fra Yousee i fredags. Forventningsfuldt gik jeg så i gang med at tilslutte den i stedet for den gamle Sagem HD box. Og så kommer problemerne - det ene problem er visning af 4:3 materiale som jo er et kendt problem - det var ellers løst fint på den gamle HD box.

Men - der er virkelig problemer med HDMI tilsutningen til mit Sharp 37" LCD. Jeg kan ikke bare tænde for TV og box'en og så forvente at der kommer billede på - box'en skal simpelthen slukkes helt ved kontakten og tændes igen mens TV'er er tændt før der kommer billede på. Det er ligegyldigt hvilken opløsning jeg anvender på box'en. Jeg har ikke set dette problem før - den gamle HD box skulle ikke slukkes/tændes for at få billede på - og min Bluray afspiller som også er tilsluttet via HDMI giver heller ikke problemer.

Er der nogen derude der har oplevet dette problem?

Hilsen Jørn

Til top Vis Jørn N.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jørn N.

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Det skyldes problem med HDMI handshake/negotiation og er som regel noget der bliver løst i ny firmware.... I dit tilfælde kunne det tyde på at det er Samsung boxen da det virker med din BR.... men det kunne jo også være fjernsynet.

Men syntes da at du skulle indrapportere fejlen til Yousee og husk at nævne hvilken Sharp model du har ... evt firmware versionen i Sharp hvis du kan læse det ud i menuen.

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Jørn N.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Hej Slate!

Tak for info - jeg vil starte med at fejlmelde til Yousee - så ser jeg hvad der sker.

Mvh. Jørn

Til top Vis Jørn N.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jørn N.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes