Forfatter |
|
Keler Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for nogen måneder siden solgt et komplet anlæg, bestående af en HELT NY harman Kardon reciever og 5 jbl højtalere, over DBA.dk til en gut ved navn Jan Thaulov Lytje. Jeg har pt. en sag kørende med ham med min advokat, men har endnu ikke set nogen penge.
Jeg vil fraråde alle på det kraftigste at handle med denne "mand".
Bare et heads up herfra.
|
Til top |
|
|
hendrix Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgerligt, held og lykke med jagten på de manglende penge
__________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo tak. Har heldigvis en ihærdig advokat, plus adresse og tlf. nummer. Så man kan jo altid troppe uanmeldt op og bede ham om mine penge 
Men hold kæft der findes nogle sørgelige individer derude, der gider snyde folk for så små pengebeløb.
|
Til top |
|
|
andando Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Keler skrev:
Jo tak. Har heldigvis en ihærdig advokat, plus adresse og tlf. nummer. Så man kan jo altid troppe uanmeldt op og bede ham om mine penge  Men hold kæft der findes nogle sørgelige individer derude, der gider snyde folk for så små pengebeløb. |
|
|
Jeg har også penge til gode hos manden, har du mulighed for at maile mig info på manden, eller er du/din advokat interesseret i min "sag". Han købte ved mig, d. 20.11.07
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej keler /anadando.
Jeg håber for jer, i har held med at få idioten sat på plads. Selvfølgelig også at i får jeres penge igen. Jeg har desværre selv prøvet turen, det hele endte godt, men det er aldrig rart. Idiotens specielle navn er noteret i den sorte bog.
Tak for advarslen og good luck
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anando -> har sendt pm
oink -> Jo tak. Jeg må indrømme at jeg er pænt sur. Men spasseren blir hevet i fogedretten d. 11 marts, så de penge skal nok se min konto.
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan har du solgt det? Bare sendt varen i håb om at få penge på et tidspunkt?
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay tak for infomationen. altid rart at vide når man sælger sit brugte grej. I må ha held og lykke med at få jeres penge igen. sku vildt folk gør sådan noget!
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne - > ja desværre. Var ikke så meget inde i internet handel dengang, og troede det bedst om manden. Virkede meget reel, og jeg har hans adresse, tlf. nummer, fulde navn, email og datters tlf nummer. Så troede ikke han ville turde.
Heltny -> Spread the word 
Casper -> ja, fatter heller ikke at man gider sådan noget..! Og tak 
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I allesammen taget et sip af natpotten??!
Der serveres en historie set fra én side, og en navngiven person hænges ud offentligt. Det er muligt at han er en svindler/plattenslager. Dog kan der i teorien være helt andre motiver til 'udhængningen'...?
Vi har kun nogle påstande fra "Keler". Måske lidt flere oplysninger kunne være på sin plads.
Mvh.
Niels
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det jo tilfældigvis mig OG en anden, der er blevet snydt.. tilfældigt.. næppe? Jeg har ikk noget mod at hænge manden ud offentligt da han har stjålet 4500 kr fra mig, og åbenbart er kold i røven 
Men jeg kan da sagtens uploade alle de mails jeg har fra ham osv. No problem. Det tror jeg bare ik moderator vil sætte pris på.
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gik din tur i fogedretten d.11 som planlagt.
|
Til top |
|
|
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
Gik din tur i fogedretten d.11 som planlagt. |
|
|
Og hvad blev det endelig udbytte, efter advokaten osv. har stjålet deres andel?
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Keler skrev:
Anando -> har sendt pm
oink -> Jo tak. Jeg må indrømme at jeg er pænt sur. Men spasseren blir hevet i fogedretten d. 11 marts, så de penge skal nok se min konto.
|
|
|
Hvad så - hvordan gik det i fogedretten? __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skidt sag.
Hvis der var en der nuppet 4500kr fra mig blev det ikke igemmen fogedretten jeg ville forsøge at få dem tilbage.
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.. Jamen han er blevet erklæret insolvent så har åbentbart ingen penge. Han skylder vidst 200.000 kr andetsteds, og efter de er betalt ville jeg få mine penge. Har fået at vide at der er blevet indgået en afbetalingsordning. Men der går jo længe før jeg ser de penge. Har kun betalt 500 kr til retten, da min advokat er min onkel  Har dog fundet ham på facebook osv., hvor han står med en stor flot motorcykel. f**king hykler. Jensen > Nej, men jeg gider ik risikerer noget ved at tage på besøg. Ved jeg ik ville kunne besinde mig. Og det er det ikke værd
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
De penge kan du sandsynligvis skyde en hvid pil efter. Jeg har på et tidspunkt lånt et steroanlæg ud til en kunde til 30.000,- der vidste ID , adresse osv, og en kort historie er at vi aldrig fik anlægget, kørte retssag på ham, insolvent, og der er INTET at gøre.
Løsningen med at troppe op med et par bøller med køller duer jo heller ikke i længden. Der er jo ingen grund til selv at bevæge sig ind på sådanne menneskers ...lave...plan.
Men vi har på 9 år kun blevet snydt af 3-4 kunder ud af ....mange, så vi har stadig stor tiltro til menneskeheden.
God week end! __________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
Keler Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har du ret i. Det har jeg heller ikke tænkt mig. Han er jo bare en sølle taber uden noget liv.
Når der er indgået betalingsordning må det jo betyde jeg får pengene, engang i 2030 :)
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|