Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Earphones til min ipod (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jacobhs
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg står og skal til at købe nogle nye earphones til min ipod, og vil selvfølgelig gerne have noget af god kvalitet. Har læst en del på dette forum, og er blevet interesseret i yuin pk2 og vil også gerne vide mere og q-jays.

Først og fremmest vil jeg høre om i kender en forhandler i København hvor man kan komme til at prøve disse modeller?

Jeg er på jagt efter nogle earphones hvor jeg ikke skal have en lille lomme-forstærker (eller hvad nu de hedder). Jeg er nok ikke umiddelbart interesseret i at skal købe nogen som er alt for dyre (over 1000kr), og derfor virker pk2 meget interessante, da jeg kan se de kan købes fra usa til en god pris, men jeg vil selvfølgelig gerne lige høre hvad det er jeg køber, før jeg tager beslutningen.

Har også læst en del om IEMs her på siden, og kunne godt tænke mig at høre om der nogle gode modeller til rimelige priser. En af mine kammerater har anbefalet mig nogen myskullcandy, men kender dem ikke. Hvad siger i til dem? Er det nogen som er værd at kigge nærmere på, eller kan jeg få meget bedre kvalitet i den prisklasse jeg søger?

Håber der er nogen som kan hjælpe. På forhånd tak

Til top Vis jacobhs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobhs

kolind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

for guds skyld hold dig fra skullcandy..

Hvor skal du bruge dem ? steder med larm ? Hvis ikke der er larm er earbuds fantastiske.. Yuin PK2 ville anbefales herfra også.. 

Hvis du er støjende steder, bør du nok nærmere se på nogle IEMs i stedet, da du så får noget isolation også..

Hverken Yuin eller Jays kan du lige prøve noget sted.. det er kun over nettet.. der må man tage chancen eller kende en som har det grej desværre..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind

jacobhs
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

jeg skal fx bruge dem meget når jeg transporterer mig rundt i byen, busser, metro, tog osv, så noget larm vil der jo være...

jacobhs
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

hvis jeg skal kigge på IEMs, hvilke kan så anbefales? Q-jays er lidt dyre synes jeg. Vil ikke udelukke at det kunne ende med at blive dem, men ville bestemt heller ikke klage hvis jeg kunne finde nogle rigtig gode til en billigere pris (men vil også klage over det?)

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at arrangere et gruppekøb af nogle inears, som er formstøbte, de kommer så til at koste omkring 1200, incl afstøbninger og porto, jeg
ved godt det er lidt over dit budget, men har det din interesse så skriv i tråden....

q-JAYS er også en rigtig fin inear, men jeg tror på at Freq's er mindst lige så gode og så er de formstøbte og dermed det mest komfortable og
isolerende du kan få fat i, samtidigt er de helt uintressante for evt. tyveri da de kun kan bruges af dem de er lavet til...
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Jeg kan varmt anbefale YUIN PK2 til at putte i din iPod. De er skisme gode
Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

jacobhs
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

jeg har efter at læst om forskellige earphones besluttet mig for at prøve YUIN PK2, da det lyder som en god kvalitet i så endda til få penge.

Jeg har kun indtil videre fundet dem på amerikanske sider, og tilmed til billige penge og en billig porto, men skal jeg så ikke regne med at der bliver lagt told osv oveni prisen når de kommer til dk (de sider jeg har kigget på er AloAudio og Head-direct) ?

Er der sider inden for eu til billige penge som derved bedre kan betale sig at bruge?

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

jacobhs skrev:
jeg har efter at læst om forskellige earphones besluttet mig for at prøve YUIN PK2, da det lyder som en god kvalitet i så endda til få penge.

Jeg har kun indtil videre fundet dem på amerikanske sider, og tilmed til billige penge og en billig porto, men skal jeg så ikke regne med at der bliver lagt told osv oveni prisen når de kommer til dk (de sider jeg har kigget på er AloAudio og Head-direct) ?

Er der sider inden for eu til billige penge som derved bedre kan betale sig at bruge?

Det er ikke lykkedes mig at finde YUIN andre steder end i Kina og USA. Jeg bestilte mine YUIN PK2 hos ALOaudio. De kostede 79 dollars + 15 dollars i fragt. Om du kan undgå told og afgifter, kan jeg ikke love dig, men mine kom med pakkeposten, som ikke forlangte ekstra penge

Det siges at man cirka skal regne med at gange pakkens pris + fragt med 1,3. Så skulle man have den totale pris, inklusive told og afgifter. Det vil sige at et sæt YUIN PK2 vil løbe op i cirka 122 dollars (i værste fald). Det tog 8 dage fra mine YUIN blev afsendt fra ALOaudio til de "bankede på døren". Det er da vist OK.

Krimi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Januar 2008 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte Yuin PK2 fra 'head-direct.com', gav 79 USD inkl fragt og modtog pakken 6 dage efter, ligeledes uden ekstraomkostninger..

Kan forresten også kun anbefale disse herlige earbuds, og når de skal bruges i trafikken synes jeg det er rart at man kan høre omkringværende trafik uden det går synderligt ud over lydoplevelsen.

Til top Vis Krimi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krimi

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2008 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Krimi skrev:

Jeg bestilte Yuin PK2 fra 'head-direct.com', gav 79 USD inkl fragt og modtog pakken 6 dage efter, ligeledes uden ekstraomkostninger

Jeg kan se at prisen netop er 79 dollars hos head-direct.com (som hos ALO). Vil det sige at fragten er gratis,
eller var de blot billigere da du købte dem ?

Krimi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Krimi skrev:

Jeg bestilte Yuin PK2 fra 'head-direct.com', gav 79 USD inkl fragt og modtog pakken 6 dage efter, ligeledes uden ekstraomkostninger

Jeg kan se at prisen netop er 79 dollars hos head-direct.com (som hos ALO). Vil det sige at fragten er gratis,
eller var de blot billigere da du købte dem ?

De kostede 69 USD da jeg bestilte dem, og således 10 USD i fragt.. Men de er uden tvivl det hele værd, selvom de er sat lidt op..

Til top Vis Krimi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krimi

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Ja uden amp, så er pk2 nice
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes