| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have læst nettet tyndt og lyttet til hvad folk sagde endte jeg med Beyerdynamics DT770 Pro 80 ohm's udgaven, f.eks. omtalt her.. Det har jeg bestemt ikke fortrudt, men du skal vide at den er noget bas tung og slet ikke har de åbne telefoners letflydende og åndbare lyd (undskyld flosklerne  ). Omvendt så er det faktisk blevet min favorit hovedtelefon i konkurrence med Sennheiser HD650 i forhold til rytmisk musik, hvor jeg syntes at dens indbyggede ikke-hifi korrekte loudness virker ganske behagelig. Også fordi man så ikke skal skrue så højt op for at få lidt bada-bing. Mht. Audio Technica, så ville jeg også rigtig gerne prøve nogle af deres lukkede, men jeg syntes det har været lidt svært at finde oplysninger om dem i forhold til Beyerdynamics. De er jo også fra Japan, så det er jo nok tildeles derfor  . Der er dog et par gutter der har Audio Technica som har skrevet i en tråd jeg oprettede pga. min nysgerrighed. Prøv at se/høre om der er nogle erfaringer med dem der i. Ellers er det sgu svært, fordi hvem har lyst til at købe 5 lukkede hovedtelefoner for at finde den bedste? - jeg glæder mig meget til det head-træf der bliver i Skanderborg, så kan man få prøvet noget af som andre har købt sig fattige i. På sigt tror jeg at vi får testet noget mere head-fi her på siden. Mikkel har allerede været lidt igang med de små Firestone dimser, men det hjælper dig jo ikke ret meget lige nu nu nu.
|