| Forfatter |
|
jensby Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg har problemer med at siden ofte ikke loades færdigt, jeg får bare en blank side som vist nedenfor.... Og skal trykke refresh en 5-10 gange, inden den vises rigtigt... Og på musen arbejder timeglasset bare derudaf.. Mærkeligt på min ADSL forbindelse, skulle den da bare stå der?

Er der nogen af jer andre som har haft samme problem ?
Jeg kører Win XP og IE ver. 6.0 m alle up-dates installeret....
|
| Til top |
|
| |
Jonny Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Du har garanteret en software firewall installeret prøv at disable den, altså når du skal læse her på siderne, jeg har selv samme problem med XP og Norton
Jonny
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensby skrev:
|
Hejsa!
Jeg har problemer med at siden ofte ikke loades færdigt, jeg får bare en blank side som vist nedenfor.... Og skal trykke refresh en 5-10 gange, inden den vises rigtigt... Og på musen arbejder timeglasset bare derudaf.. Mærkeligt på min ADSL forbindelse, skulle den da bare stå der?
Jeg kører Win XP og IE ver. 6.0 m alle up-dates installeret....
|
|
|
Hej !
Du er ikke den enste jeg bruger 98SE, IE 6.0, og det hjælper ikke at slå firewall fra jeg har prøvet og slå firewallen fra, det er da ikke smardt 
|
| Til top |
|
| |
jensby Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonny,
Tak for tippet :-) - for mit vedkommende blev det meget bedre, da jeg slog min Norton firewall fra.
Men det må da være et forbedringsforslag for Administratoren at arbejde med....
|
| Til top |
|
| |
Jonny Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Det virker HVER gang jeg disabler og det gør jeg selvfølgelig kun når jeg er aktiv her på siderne.
Jeg mener endda at den kære redaktør havde det til at stå på forsiden på et tidspunkt
Jonny
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensby skrev:
Hej Jonny,
Tak for tippet :-)- for mit vedkommende blev det meget bedre, da jeg slog min Norton firewall fra. Men det må da være et forbedringsforslag for Administratoren at arbejde med.... |
|
|
Er der nogen der kan fortælle hvad problemet helt præcist er?
Hvilke porte er det der spærres for i Norton. Indgående eller udgående?
Hvad er det den gør som andre ikke gør?
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg havde samme problem. Win XP, IE6.0.
Nu læser jeg med Mozilla Firebird 0.7 browseren, det virker.
Den er lyn hurtig og virker ellers mindst ligeså godt som IE. Den er faktisk ved at udvikle sig til min yndlingsbrowser ;o).
mvh
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 19 Januar 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensby skrev:
|
Hejsa!
Jeg kører Win XP og IE ver. 6.0 m alle up-dates installeret.... |
|
|
Sammensætningen af XP og IE 6.0 er ikke årsagen til komplikationerne, som du oplever, men nok sandsynligvis fordi du bruger en Norton firewall (og må vi understreg at vi HADER Nortions produkter!!!), som blokker for mange af de information vores sideløbende statistikserver opsamler. Informationerne er ikke oplysninger om dig som privatperson, men alene oplysninger om antal sidevisninger, generel brugeradfærd, hvilke sider der læses mest osv osv... Altså er der INGEN oplysninger, ud over din tilknyttede IP-adresse, som opsamles på serveren. Oplysninger behandles selvfølgelig 100% fortroligt!Problemerne har været omtalt på adskillige nyhedsgrupper vedr. Nortions Net Sec. produkter: se f.eks. vores egen publikation: http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articl eid=364&zoneid=2Hvorfor det lige er Norton, som er probelmet på HIFI4ALL.DK ved jeg ganske simpelt ikke - har ikke oplevet lign. problemer med andre typer af firewalls eller browsere. Personligt benytter jeg selv, og kan anbefale, ZoneAlarm fra www.zonelabs.com som er gratis, velfungerende og prisvindende software! Som admin er jeg opmærksom på problemet, hvilket i sagens natur selvfølgelig er lidt af en pine, og har da også drøftet sagen med vores udmærkede udbyder, dog uden at der er fundet nogen løsning! Der arbejdes fortsat på at finde en løsning, men hvornår sådanne er på plads, kan jeg desværre ikke sige! Jeg vil i den forbindelse bede de om, hvis de altså kan læse dette, der oplever problemerne, med at hjælp os lidt på vej, idet jeg den kommende måned vil forsøge en anden type programmering. Hvis du vil hjælp, kan du sende en mail til admin@hifi4all.dk Beklager evt. gener!
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 20 Januar 2004 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Hvorfor det lige er Norton, som er probelmet på HIFI4ALL.DK ved jeg
ganske simpelt ikke - har ikke oplevet lign. problemer med andre typer
af firewalls eller browsere. Personligt benytter jeg selv, og kan
anbefale, ZoneAlarm fra www.zonelabs.com som er gratis, velfungerende og prisvindende software!
|
|
|
Kender ikke Norton FW, men vil blot lige støtte Administratorens beskrivelse af ZoneAlarm. Det virker og kan anbefales.
mvh
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 20 Januar 2004 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaka skrev:
Administrator skrev:
Hvorfor det lige er Norton, som er probelmet på HIFI4ALL.DK ved jeg ganske simpelt ikke - har ikke oplevet lign. problemer med andre typer af firewalls eller browsere. Personligt benytter jeg selv, og kan anbefale, ZoneAlarm fra www.zonelabs.com som er gratis, velfungerende og prisvindende software!
|
|
|
Kender ikke Norton FW, men vil blot lige støtte Administratorens beskrivelse af ZoneAlarm. Det virker og kan anbefales.
mvh
|
|
|
Hej !
Findes denne ZoneArlarm på Dansk, det er ikke altid lige sjovt at læse et andet sprog når man er ordblind 
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 20 Januar 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
:-):-) skrev:
|
Hej !
Findes denne ZoneArlarm på Dansk, det er ikke altid lige sjovt at læse et andet sprog når man er ordblind  |
|
|
Nej, desværre ikke så vidt jeg ved, men den er yderst simpel opbygget - og med meget få funktioner. Men de der er er yderst effektive...
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 20 Januar 2004 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
:-):-) skrev:
|
Hej !
Findes denne ZoneArlarm på Dansk, det er ikke altid lige sjovt at læse et andet sprog når man er ordblind 
|
|
|
Nej, desværre ikke så vidt jeg ved, men den er yderst simpel opbygget - og med meget få funktioner. Men de der er er yderst effektive... |
|
|
Hej !
Jeg må tage mig sammen og prøve 
|
| Til top |
|
| |