Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Tak til "Hurtig" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 10 November 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Hurtig.

Jeg er ked af den behandling du og BeoFan har fået her på hifi4all. Jeg mener ikke at der er noget galt i at have en markant profil, og sige sin mening, så længe man følger forummets regler, som jeg ikke kan se at i har overtrådt.

Hurtig, jeg vil savne din hjælpsomhed, for du har hjulpet mange med deres tekniske problemer på dette forum i gennem tiden, også mig. TAK.

Jeg er ikke tilfreds med, at jeg er nødt til at gå over åen for at hente vand, men nogen har nu bestemt at det skal være sådan.

Jeg vil understrege at jeg ikke vil argumentere yderligt på dette emne på denne tråd.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 November 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Tak til Hurtig fordi du har eksponeret dig i en negativ retning og er blevet smidt ud af forum.

Synd at du ikke blev fjernet noget før.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 10 November 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Hurtig du vil ikk blive savnet.

Husker især din kommentare til linn sondek cd12 hvor du postolerede at selvom du fik den foræred ville du ikke engang ofre strømmen der sku til
for at tilslutte den.   bravo bravo   stort sagt.

Du er en DIY mand af værste skuffe

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 November 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

med fare for næsten at blive kaldt lidt perfid, så minder dette emne mig næsten om en nekrolog. Der er vel kun en ting der gør at "hurtigs" profil er blevet lukket og det er at han ikke har overholdt det såkaldte codeks for at være på dette forum.

Han har jo ikke fået en chance, men derimod 3.

Generelt synes jeg at det med advarsler/ udsmidning er lidt uheldigt, men at nogen bliver ved med at træde over grænsen for normer uden at nogen reagerer på det er jo heller ikke rimeligt i henhold til flertallet der jo godt kan opføre sig som reglerne på dette forum foreskriver.

Der er nogle ejere af dette forum der hae opstillet nogle ret tydelige regler, så hvor svært kan det være???

Bare min ydmyge mening.

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 November 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Kan vel ikke komme som en overraskelse at Hurtig ville blive udelukket før eller siden

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 10 November 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Hmmmmm, mener stadigvæk han var et godt krydderi, lidt stærkt, men immervæk et godt krydderi.

Sjovt som nogle kan komme med stærkt personlige angreb på andre brugere og der sker dem ikke en skid, men sådan er verden, møg uretfærdig.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 November 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

......Han kommer sgu nok igen under andet bruger navn
Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 November 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hurtig.

Jeg er ked af den behandling du og BeoFan har fået her på hifi4all. Jeg mener ikke at der er noget galt i at have en markant profil, og sige sin mening, så længe man følger forummets regler, som jeg ikke kan se at i har overtrådt.

Hurtig, jeg vil savne din hjælpsomhed, for du har hjulpet mange med deres tekniske problemer på dette forum i gennem tiden, også mig. TAK.

Jeg er ikke tilfreds med, at jeg er nødt til at gå over åen for at hente vand, men nogen har nu bestemt at det skal være sådan.

Jeg vil understrege at jeg ikke vil argumentere yderligt på dette emne på denne tråd.

Fatter ikke hvorfor folk skal sidde og tude over de brugere der bliver smidt ud herinde fra, de får 3 chancer... Hvis ikke det er nok så er man sgu ikke voksen nok til at være herinde...

Den behandling han fik herinde??? Det må du da gerne definere... Er det at han skal følge reglerne som alle andre?

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 November 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Hold da op.....endnu en "afskedsalut"? Jeg kender faktisk ikke til den aktuelle sag eller at "Hurtig" er blevet smidt ud af forum? Måske er det ligefrem et sundhedstegn at man har interesser udenfor forum.

Jeg kan bidrage med, at med viden (som manden ganske vist besidder) er man i mine øje forpligtet til at hjælpe andre, ikke hævde sig selv at træde på andre. Alligevel er det den oplevelse jeg gentagende gange har oplevet fra netop Hurtig. Der er mange som er blevet tværet ud med fancy retorik og teknisk viden. Dette har på ingen måde været særlig cool.

At skrive en masse om Hurtig efter han er smidt af forum vil være dårlig stil. Jeg vil blot ønske held og lykke fremover og reflekterer gerne over hvorfor tingene er kommet så vidt.

Mvh

Bradford

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 November 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Kom nu ind i kampen venner! generel ris og ros har vi et forum til, person relaterede advarsler / udelukkelser kan det ikke være meningen at forum skal fyldes med. Derfor lukker jeg tråden.

OBS: Hvis nogen ønsker at snakke med Hurtig, så er han ovre hos hifi-musik.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes