Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 14:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: PS3 spørgsmål inden køb! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lund@DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Hej med jer.
Jeg står og skal bruge en god DVD afspiller, og den skal selvfølgelig kunne spille BlueRay..
Derfor faldt jeg over PS3, og syntes den virker interessant..

Men kan PS3 spille brændte dvd film?
Larmer den meget?
Hvordan er billedet på en HD Ready skærm, altså en skærm der ikke er fuldt HD?
Følger der et spil/film med?
Skal man til at logge ind, og igennem en masse menuer hver gang man skal se en dvd film?

Kasper..

MacBook Pro - 2.2 - 2GB
Til top Vis Lund@DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lund@DK Besøg Lund@DK's Websted

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Hej Kasper

PS3 har delt vandene - på flere måder. Nogle oplever at den larmer, en hel del endda, mens andre får helt lydløse eksemplarer. Selv er jeg så heldig at have en af dem som ikke siger en lyd - altså udover det der skal være i højttalerne

Det er svært at svare på, hvordan dit TV vil vise billedet. Dels er der stor forskel på TV, og så fortæller du ikke hvad det er for et. Men mit bud er, at du vil opleve et godt billede både ved spil og film.

Almindeligvis følger der ikke spil og film med, men måske du kan finde et pakketilbud.

Brændte DVD film kan jeg ikke svare på.

Til DVD og blu-ray vil det være en fordel at købe den fjernbetjening der sælges som ekstra tilbehør (pris ca. 210 kr). Med den fjernbetjening styres den næsten som enhver anden DVD og blu-ray afspiller. Godt nok stadig med den specielle PS3 menu, men den er yderst nem at navigere i. Og den gør som andre afspillere - når du smider en skive i så gør den selv klar til at afspille den.

Det vil være en fordel hvis du har mulighed for at forbinde den til internet. Så kan du opdatere den med seneste firmware, som bl.a. forbedrer kvaliteten af DVD afspilningen. Men der vil løbende komme ny firmware og andre tilbud ind den vej.

/Lars

Lund@DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Juli 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

larl skrev:

Hej Kasper

PS3 har delt vandene - på flere måder. Nogle oplever at den larmer, en hel del endda, mens andre får helt lydløse eksemplarer. Selv er jeg så
heldig at have en af dem som ikke siger en lyd - altså udover det der skal være i højttalerne

Det er svært at svare på, hvordan dit TV vil vise billedet. Dels er der stor forskel på TV, og så fortæller du ikke hvad det er for et. Men mit bud
er, at du vil opleve et godt billede både ved spil og film.

Almindeligvis følger der ikke spil og film med, men måske du kan finde et pakketilbud.

Brændte DVD film kan jeg ikke svare på.

Til DVD og blu-ray vil det være en fordel at købe den fjernbetjening der sælges som ekstra tilbehør (pris ca. 210 kr). Med den fjernbetjening
styres den næsten som enhver anden DVD og blu-ray afspiller. Godt nok stadig med den specielle PS3 menu, men den er yderst nem at navigere
i. Og den gør som andre afspillere - når du smider en skive i så gør den selv klar til at afspille den.

Det vil være en fordel hvis du har mulighed for at forbinde den til internet. Så kan du opdatere den med seneste firmware, som bl.a. forbedrer
kvaliteten af DVD afspilningen. Men der vil løbende komme ny firmware og andre tilbud ind den vej.

/Lars

Sikke et lækkert svar :) Informativt..

Jamen jeg tror da jeg køber en så, men jeg undrer mig over at nogle larmer og andre ikke.. det må vel opfattes som en defekt?

MacBook Pro - 2.2 - 2GB
Til top Vis Lund@DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lund@DK Besøg Lund@DK's Websted

Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Ja det er defekt. Problemet er bare at ca 1/3 PS3 der bliver solgt i EU har denne defekt. Så chancen for at få en med fejl igen er stor.

Du kan læse lidt her:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22240& PN=0&TPN=1

http://www.console.dk/forum/viewtopic.php?t=258

Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder

steffenman
Branchemedlem
Branchemedlem
Mowee.dk

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Ved flere butikker gerne tager dem retur såfremt de larmer

Håndtering af mediafremvisning.
Til top Vis steffenman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af steffenman Besøg steffenman's Websted

Lund@DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juli 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Okay :)

Tak for jeres svar!
Har købt en PS3, så må jeg se om jeg er heldig :)

Lund

MacBook Pro - 2.2 - 2GB

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes