| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej H4A
I T-Hansenreklamen hvor der står nogle unge drenge og høre musik fra deres bil (hvor de har puttet nogle Subs ind i deres bil)....Så ryger hele karosseriet af!..Og bassen pumper videre!..
Så ville jeg bare høre om i vidste hvad sangen hed??...
mvh Zirio
|