Her et par bidrag fra min tid i branchen..!
Jeg skal have en Møj-Stor-Klener ….. En moisture cleaner ”plade renser”
Hvor mange watt går den højttaler ud med..?
Min forstærker går ud med 300 watt, for det står bag på…: Nej der er dens strøm forbrug.
Kan jeg få slebet diamanten op, på min pick-up..?
Kan jeg få diamanten fra min gamle pick-up til en finger ring til min kone.
Har i de der kabler, der er lavet af det pureste guld..?
Kan man købe CD-Stoplight ”grøn tusch til CDèr” på spande..!? for jeg vil male hele mit anlæg grønt.
Den skrattede, når man skruede op og ned, så jeg gav den lidt med olie nippel kanden, og nu spiller den ikke mere.
Har i studio monitor højttaler..!? for jeg går altså kun efter, den rene og uforfalsket lyd.
”kunden køre sin pegefinger under nålen på pick-uppen” og siger jeg kan mærke om diamanten er skarp nok.
Pick-upper med diamanter fra Syd Afrika lyder bedst.
Jeg er kommet til at vende mit kabel modsat pilene… !? og nu kan jeg høre at det er blevet helt forvirret, vil i bytte det.
1 stk. Trafo-Forstærker tak…: ”en step-up trafo”
Jeg vil kun have højttaler med små enheder..: da de er hurtigere end lydens hastighed.
Må jeg lige løfte på denne forstærker ”jeg behøver ikke at høre den” for jeg kan mærke på vægten om den er god.
Manden til konen ”jeg syntes den lyder lidt mørk” ”konen.. jeg syntes også vi skal tage dem i lys-bøg i stedet.
Jeg skal købe en ny ”skweeker” diskant.
Og naturlig vis den klassiske..!? Jeg sad kl. 06.00 og hørte morgen radio, og så brændte samtlige enheder af.
Jeg tror alle i branchen, kan ryste nogle gode ud…! For det altså ikke så lidt man oplever.
Peter 
__________________
INNOVATING not IMITATING