| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg står her med et komplet NAD+Dali anlæg som jeg er klar til at sælge..
højtalerne er nogle splinternye Dali suite 2.8 de er knap nok 1 måned gamle og spiller fantaskisk med en utrolig rum i lyden virkelig lækkert.. Man føler virkelig at musikudøveren kommer ud af højtaleren.. De er monteret med Dali spikes i sølv finish..
til at trække dem har jeg en NAD C162 forstærker og en NAD C272 effektblok. det sæt spiller med en utrolig kontrol og detalje skal helt klart høres da jeg ikke mener lyden kan sammenlignes med NAD C372, da den er mere skarp og lukket i lyden efter min mening.. men det er selvf en smagssag, og vil helt klart også sige man skal lytte til det inden man køber..
der følger selvf også en NAD C 542 cd afspiller med som passer til anlægget og som absolut ikke fejler noget lydmæssigt eller kosmetisks.. alt hvad der er til salg er påmonteret spikes for lyden og syns skyld de er alle sammen i sølv finsih og fra Dali..
mit spørgsmål til jer er så hvad ville i tro det er værd ??
både samlet og de forskellige komponenter for sig..
håber på hurtigt svar da det er noget jeg overvejer kraftigt..
mvh pigolo
|