Bruger siden: 15 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 146
Sendt: 24 Juni 2007 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
det kan bruges. (digitalt) du kan også bruge VGA. (det er så ikke digital) eller hvis dit grafikkort understøtter det, ren HDMI stik i begge ender.. (digitalt)
Bruger siden: 12 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 40
Sendt: 24 Juni 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
Sponkii skrev:
det kan bruges. (digitalt) du kan også bruge VGA. (det er så ikke digital) eller hvis dit grafikkort understøtter det, ren HDMI stik i begge ender.. (digitalt)
Vil der være en fordel ved HDMI i begge ender? Eller er det blot erstatning for DVI ?
Bruger siden: 15 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 146
Sendt: 25 Juni 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
ved ikke hvor stor fordel der vil være ved det, efter som jeg ikke selv har set det med mine egne øjne hvor god kval det er.. men er sikker på at det er en del bedre kval, sikker nok os bedre opdaterings hastighed og så videre...
regner os med at din com, vil finde ud af den max mulige og bedste skærmopløsning for tv'et selv og sådan...
men når jeg skal have ny com regner jeg med at jeg vil få fat i noget med HDMI udgang til mit tv..
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 25 Juni 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
Om VGA eller DVI/ HDMI giver det bedste billede på din fladskærm kommer an på hvilken skærm du har. Du opnår som oftest det bedste billede ved at vælge en forbindelse hvor du kan få 1:1 pixelmapping, og det er ikke alle TV, der understøtter dette. Læs mere her: http://pixelmapping.wikispaces.com/
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum