| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej dalle
Det er nu nemt nok at slippe af med sample videos, musik o.l. Bare åben My Videos, My Music, My Picturs. Der ligger genveje til hhv. C:\Users\Public\Public Videos, C:\Users\Public\Public Music, C:\Users\Public\Public Pictures. Slet indeholdet af disse mapper, og slet derefter genvejene.
Hvis jeg husker rigtigt ligger der også nogle sample tv optagelser under C:\Users\Public\Recorded TV, som du kan slette.
Det er muligt at du kan slette alt dette direkte via Media Center (har ikke prøvet).
Mit problem er at når jeg går ind under Billedebibliotek i Media Center, så ligger der en folder hvor hver folder jeg har under C.\User\Thomas\My Pictures. Og det er fint!
Men der ligger også en mappe der hedder "Data (D:)" og en der hedder "Musik". Under "Musik" har jeg ganske vidst en masse jpg filer til AlbumArts... men dem ønsker jeg naturligvis ikke at kunne til gå via Billedebibliotek.
I Media center kan jeg vælge "Konfiguration af mediabibliotek", men i modsætning til 2005, så kan man ikke konfigurere Videoer, Billedere og Musik hver for sig.
Har du også dette problem?
/Thomas
__________________ Panasonci 42" HD Plasma, Denon AVR2105 Surround Sound Receiver, MiniPod højttalere, 2GHz Core Duo, 4GB RAM, 1.5TB HDD, HFX Classic, FloppyDTV (DVB-C) tuner, 100% passivt kølet, Vista Media Center.
|