Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 98
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
Hej findes der en måde jeg kan hører alle de ny lyd formater fra blu-ray afspilleren som sidder i min PS3. Uden jeg skal til at udskifte min reciver DENON AVR-3805 med en ny. Findes der evt. en rimelig billig reciver med hdmi indgang hvor jeg kan sløjfe lyden over i min Denon? Eller er det ikke det værd?
den der løsning kan kun lade sig gøre med HD-afspillere som kan dekode dts-hd. det kan PS3 ikke. det skal den have en forstærker til at gøre for sig... desværre jeg kunne nemlig godt selv tænke mig PS3+nuværende-receiver løsningen... men jeg tror bare desværre at man må se tiden an af vente til at de nyeste Onkyo bliver langseret...
den der løsning kan kun lade sig gøre med HD-afspillere som kan dekode dts-hd. det kan PS3 ikke. det skal den have en forstærker til at gøre for sig... desværre jeg kunne nemlig godt selv tænke mig PS3+nuværende-receiver løsningen... men jeg tror bare desværre at man må se tiden an af vente til at de nyeste Onkyo bliver langseret...
Surt show Venter selv på at der kommer en lækker dvd-afspiller som kan dekode de nye formater således at jeg undgår at udskifte min nuværende Onkyo reciever
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
Surt show Venter selv på at der kommer en lækker dvd-afspiller som kan dekode de nye formater således at jeg undgår at udskifte min nuværende Onkyo reciever
jeg tror næppe der kommer en dvd-afspiller der kan dekode DTS-HD... det SKAL der trods alt en blu-ray disc eller HD-DVD disc til (selvfølgelig med matchende afspiller)
jeg tror næppe der kommer en dvd-afspiller der kan dekode DTS-HD... det SKAL der trods alt en blu-ray disc eller HD-DVD disc til (selvfølgelig med matchende afspiller)
Sorry....var nu også en lækker Blu-ray eller HD-Dvd-afspiller jeg havde i tankerne
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum