Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
Da jeg købte microsofts MCE tastatur og fjernbetjening fulgte der to små ledninger med som via minijack kan sluttes til bag i den store IR modtager. JEg kan ikke få dem til at virke. Hovedmodtageren lyser men MCE reagerer ikke.
Skal det slåes til eller installeres noget for at få de ekstra ledninger til at virke?
Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
Okay, det forklarer jo en del :-) De er altså sendere og ikke modtagere så? Hvad skulle man bruge det til?
Hvad er mine options så når jeg gerne vil kunne styre MCE (som står fysisk i soveværelset) fra stuen? Er der blevet lavet en god RF MCE fjernbetjening endnu?
Bruger siden: 17 Juni 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
dalle skrev:
Okay, det forklarer jo en del :-) De er altså sendere og ikke modtagere så? Hvad skulle man bruge det til?
Hvad er mine options så når jeg gerne vil kunne styre MCE (som står fysisk i soveværelset) fra stuen? Er der blevet lavet en god RF MCE fjernbetjening endnu?
du trækker et langt USB kabel fra soveværelse til stuen, og har din IR modtager i stuen, så burde det virke fint :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum