| Forfatter |
|
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 15 April 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 15 April 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er vel en okay pris. Ingen tvivl om du vil få en lyd ingen anden surroundreciever kan matche til prisen. Mener den lå i 8000k fra ny!
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger


Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 16 April 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var faktisk en brøkdel fra at købe den reciever.... var allerede igang med at planlægge hvordan jeg skulle få hentet den. Men det endte med kt-radio i Odense tilbød mig en helt ny til 5900kr :). Der er garanti på og ingen andres pil-fingre ;).
Men 5k er stadig en fair pris.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er blevet tilbudt en fra Tyskland til ca. 4.000,-, men regner ikke med at gøre brug ad det, da jeg er 99% sikker på at købe en Denon 3806.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke vlidt billig 4000kr. for sådan en god reciever __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja netop. Fedt apparat, du vil sikkert ikke blive skuffet.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad for højtalere kan du anbefale.
jeg har et par jamo x870, men vil måske skifte ud. gi et forslag det må godt være brugt
ved ikke rigtig om jeg beholder dem og så køber center og baghøjtalere. gi forslag til det også tak.
højtalerene skal passe til den Marantz jeg omtalte før __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emilos88 skrev:
Er det ikke vlidt billig 4000kr. for sådan en god reciever |
|
|
Jo det er en fin pris, men hvis den ikke har de ting som jeg ønsker, så nytter det jo ikke noget. Men jeg var da fristet og meget tæt på at købe den. Jeg ved faktisk ikke om den stadigvæk er til salg.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 21 April 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle forslag?
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 22 April 2007 kl. 06:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kører Dali Suite på Marantz SR-8001, det giver god lyd. __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 22 April 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Marantz SR7500 med DLS hele vejen rundt. Det er jeg rigtig glad for.
|
| Til top |
|
| |