Samsung Samsung PS-50C7HNogen der kan fortælle godt og/eller skidt om dette TV? Evt. et link til hvor jeg kan læse anmeldelser, fandt ikke umiddelbart nogle på google.
Jeg aner ikke hvor høje tal man skal gå efter når man snakker konrastforhold og lysstyrke (cd/m2)
Kan dette TV vise HD? Da jeg indtastede mine søgekriterier, valgte jeg HD-TV, men de skriver at der er 0 HMDI tilslutninger og så kan det vel næppe køre HDMI, eller hvad?
Skrev lige en post på et andet forum, bringer den lige her:
Edit:
Jeg kunne tænke mig et fladskærms-TV. De sidste 7 år har jeg set på mit 21" LG TV og det er da fint nok når man bare skal se TV i sengen, men det er alt for småt til film. Derfor kunne jeg tænke mig et større TV.
Jeg vil købe et fladskærms-TV og det skulle gerne være 42" eller der over.
Der er mange tv'er til 5.999 kr, som forhandlerne kalder HD-ready. Når man læser om deres opløsning er den 1366x7xx, andre forhandlere fortæller at deres TV også er HD-ready og også har ægte HD opløsning, 1920 X 1080, og disse TV'er så også anseeligt dyrere. Hvad skal man have, for at have et TV der kan vise HD film?
Wikipedias definition af HD-TV og
Wikipedias definition af 1080iHar kigget på flere forskellige TV'er, og er ved at blive i tvivl om hvad man skal kigge efter.
Lige nu overvejer jeg
Karvia's eller
Samsung's karvia's ser bedre ud når det kommer til opløsningen, men samsung'et har større kontrastforhold og kraftigere cd/m2.
Der går nok et par måneder før jeg har sparet pengene op, så der kan sagtens nå at komme meget andet i kiggerten, men er der nogen der har erfaringer med fladskærms TV og kan fortælle mig lidt om opløsning, kontrastforhold, plasma vs lcd og lysstyrke (cd/m2)?
Evt., hvad har i selv af fladskærms TV og er i tilfredse med det?