Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juli 2026 | 18:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: setup menu kommer ikke op på tv’et (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pink-Bear
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Hej brugere på H4A

Jeg sidder og roder lidt med min nye (brugte) Pioneer VSX-1015 receiver, men jeg kan ikke få setup menuen frem på mit tv. Jeg har prøvet at forbinde tv og receiver med analog composit og det almindelige compositkabel med et gult stik i hver ende. Men intet hjælper.
Jeg mistænker ikke tv'et for at være i stykker, da jeg godt kan spille på playstation 2 som jo bruger component...
Men måske kunne det være en indstilling på fjernsynet. Det drejer sig om et Sony KV-32FX66E som jeg desværre ikke har en manual til.

Når jeg har sat kablet til mellem kilderne, så sker der intet når jeg trykker på "receiver" knappen på min Pioneer fjb. som manualen skriver man skal gøre. Jeg kan ikke finde nogen knap på fronten som hedder "receiver". Eftersom denne fjernbetjening er en man kan kode, så kunne det jo også være at den er kodet forkert eftersom der intet sker.

Der er også nogle indstillinger i menuen på mit tv som hedder, AV3 output og PIP output. Kunne det være dem?

Hilfe hilfe, jeg er desperat :)
Til top Vis Pink-Bear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pink-Bear

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Hej Pink,

Lige for en ordens skyld: Det er ikke component du kører via det gule kabel, men composit ;-)

Først skal du sikre dig at dit tv er indstillet til den rigtige indgang - du skriver du kan spille playstaion via "det gule kabel", hvis jeg har forstået dig korrekt ? Ellers kan du sætte din DVD til TV'et via det gule kabel mellem "video out" på DVD'en og "Video in" på TV'et - find nu den indgang på TV'et der giver billede...

Tag derefter det gule kabel og tilslut det mellem recieverens "monitor out" og "video in" på TV'et - kontroller at TV'et stadig står på den indgang du har kontrolleret passer med "video in".

På recieverens fjernbetjening skal du først trykke på "reciever", derefter på "setup" - så skulle du meget gerne ha' menu'en pp din TV skærm.

Håber det hjælper.

MVH.

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes