Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
Jeg har netop investeret i et sæt Sennheiser HD650 hovedtelefoner, og nu funderer jeg så over, om jeg skal investere i en hovedtelefonforstærker.
Er der nogen, der har erfaringer med disse? Hvor meget ekstra kvalitet får man for pengene? Den jeg har kigget på er en "Musical Fidelity X-Can V.3" som kan købes hos Tape Connection for kr. 2.799. Kan denne eller andre forstærkere anbefales?
Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
rocksound skrev:
Hvad har du dem tilsluttet nu?
Jeg har dem tilsluttet min almindelige forstærker NAD C320BEE.
Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget jeg egentlig får ud af en hovedtelefonforstærker i prislejet 2000-5000 kroner, hvis jeg tilslutter dem min alm. forstærker.
Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
hotelfoxtrot skrev:
Batman skrev:
Sennheiser HD 650 fungerer rigtig godt sammen med Sugden Headmaster.
Er det denne du taler om: http://www.stoneaudio.co.uk/stoneaudio/products/details.asp? product=164
Og hvilket prisleje ligger vi i? Denne model koster ihvertfald £750, og det er nok lige i overkanten...
Jep, det er den. Og Sennheiseren fortjener den. Head ampen kan iøvrig bruges som en udmærket forforstærker hvis ikke man for mange signalkilder. Fås i DK til ca 6.500. Sugden er håndbygget i England - kræs kræs
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum