Forfatter |
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 30 April 2007 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Er den så tom der, eller er der mere dæmpemateriale i når den er samlet? |
|
|
Ja det er den, lurede selv lidt over det, havde forventet noget mere matrix end det der er, den er så forret invendigt med noget ca.20mm skumgummiagtigtnoget både sider bund og top, selve kassen er delt i 2 da forstærkeren sidder i sit eget tætte kabinet bagved den bagvæg man kan se. ydermere er jeg dybt rystet over de autoelektrostik der er brugt til montering af ledningen både på forstærker og enhed, her ville en lodning være på sin plads, i det mindste på stikket. __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2007 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sat ny vuffer i og den spiller bare grrrrrr vuffff vov  __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 30 Maj 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
sikkert noget af det grimmeste på hifi4all, men som sagt, ironien er udbredt her i Danmark
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 22 Juni 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er der flere grimme ting på listen 
har fået anskaffet en accuphase dp-67 da jeg ikke var tilfreds med stereogengivelsen i systemet, skuffelsen var dog udtalt da de forventede forbedringer stort set udeblev.jeg mente at fejlen/begrensningen lå i denonen avca1sra.
dp-67 er med variabel udgang så jeg kan spille direkte til blokkene, så det blev prøvet og se det gav jo nogle helt fantastiske forbedringer, dog er det enormt iriterende at den "kun" kan dæmpe 40db
en Classe cp-65 er så blevet anskaffet til at løse det problem, havde i den forbindelse forventet en negativ inflydelse på lyden da det jo er et ekstra led i kæden, men stik imod al forventning har det givet et betydeligt løft, rummet er blevet større med mere luft mellem instrumenter, og stemmer er blevet mere naturlige, havde et lille tendens til at virke lidt kliniske.
højttalerkabler er blevet vdh352hybrid. tror dog ikke at de bliber så længe de har godt nok en rigtig god klang men syntes de åbner/lægger til i toppen, lidt mere end godt er. er ved at rense/afsode mine B&W cdc16t da de var perfekte til mit gamle system. og dette ligner jo en del
snurrerundt delen sker der også lidt har købt 4 stk B&W DM602S3 til bag/side højttalere så det kan komme lidt gang i filmlyden igen.
billeder følger, har lidt probs. med nettet pt. men tdc er på sagen __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 10 Juli 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Finn,
Har TDC fået ordnet dit net, så vi kan få nogle billeder at se?
Mvh Tim
P.S. Hvor mange ting, mangler der på din liste før du er tilbage på sporet? __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 06:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Hej Finn,
Har TDC fået ordnet dit net, så vi kan få nogle billeder at se?
Mvh Tim
P.S. Hvor mange ting, mangler der på din liste før du er tilbage på sporet?
|
|
|
Hello !!
Ja det funker igen, men gosh!! hvor er det omstændigt, det var en fugtskade på kablet på den anden side af vejen, og om ikke de skulle vente 10 dage før de fik tilladelse af kommunen til at grave vejen op 
Listen er næsten komplet, mangler en god riaa og måske en sub mere og så lidt kabler og minsanten om der ikke har sneget sig noget DANTAX ind på listen og det funker kanon 
Men opstillingen er ikke klar endnu, er hængt lidt meget op på jobbet PT
og tro mig i er ikke de eneste det dunker mig konen gør det også " DET RODER " siger hun 
hvorfor skal hun altid have ret  __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
taasing Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, nu siger du Dantax, hvad er det? Et dansk told-system  __________________ Mvh. Michael
|
Til top |
|
|
hyksi Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 76
|
Sendt: 12 Juli 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke lidt nedern at fjernsynet står som det gør der?
__________________ TV: Panasonic TX-32PK1F.
Forstærker: Sony STR-DE445
Højtalere: Dali 105.
Spilledåse: Plastation 2 den lille.
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hyksi skrev:
Er det ikke lidt nedern at fjernsynet står som det gør der? |
|
|
Jo - men det er også bare kastet derop hvis du kigger rigtigt efter er der stadig plastic på foden, det er kun en prøve opstilling - den endelige placering bliver "forhåbentlig" lidt lavere, og integreret i vinduet så gardinerne kan trækkes for når der lyttes musik.
__________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækre sager
blev højtalerne smidt ud efter brandskaden??
edit: ups, så lige det var en halvgammel tråd __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 02:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
djaan skrev:
lækre sager
edit: ups, så lige det var en halvgammel tråd
|
|
|
Gammel måske, men stadig i live 
Ja alt blev fjernet af skadeservice og senere kasseret, det eneste jeg har fået igen er et sæt højttalerekabler et sæt bal. signalkabler samt en del plader cd'er og dvd'er.
MEN Alt er genanskaffet og om 8 dage har jeg ferie sådan lidt på ubestemt tid, så skal hele dynen instaleres ordentligt, uhhh det bliver godt __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Finn29 skrev:
djaan skrev:
lækre sager
|
|
|
Ja alt blev fjernet af skadeservice og senere kasseret, det eneste jeg har fået igen er et sæt højttalerekabler et sæt bal. signalkabler samt en del plader cd'er og dvd'er.
MEN Alt er genanskaffet og om 8 dage har jeg ferie sådan lidt på ubestemt tid, så skal hele dynen instaleres ordentligt, uhhh det bliver godt
|
|
|
Hvad er den af? Har du solgt biksen, Finn?
Husk nu billederne, når det hele kommer på plads, ikke __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Hvad er den af? Har du solgt biksen, Finn? Tja det har jeg vel 
Husk nu billederne, når det hele kommer på plads, ikke JAJAJAJA Skal nok Det kommer nok til at tage lidt tid, har lige 20års skidtogl**t fra butikken jeg skal sortere og noget regnskab der skal afsluttes.
|
|
|
Har lige opdateret listen på side 1 __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
djaan skrev:
lækre sager
|
|
|
MEN Alt er genanskaffet og om 8 dage har jeg ferie sådan lidt på ubestemt tid, så skal hele dynen instaleres ordentligt, uhhh det bliver godt
|
|
|
øv, jeg kunne ellers godt have brugt de kabinetter. de skulle bare have været slebet ned og ha noget sort piano lakering __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|
taasing Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
[QUOTE=Brian7500]
Husk nu billederne, når det hele kommer på plads, ikke JAJAJAJA Skal nok Det kommer nok til at tage lidt tid, har lige 20års skidtogl**t fra butikken jeg skal sortere og noget regnskab der skal afsluttes.
|
|
|
Ja, kom nu Finn, vi vil se billeder   
*gg* __________________ Mvh. Michael
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 23 April 2008 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
taasing skrev:
Finn29 skrev:
[QUOTE=Brian7500]
|
|
|
Ja, kom nu Finn, vi vil se billeder   
*gg*
|
|
|
Hvorfor - du kan da bare kigge når du er her alligevel 
Nå så skidt da, lige et enkelt og tak for hjælpen.

ADVARSEL!!!!!! HVIS DER ER NOGEN DER OVERVEJER AT BRUGE DEN VOGEL.
BEMÆRK VENLIGST AT DEN NEDERSTE HYLDE ER UNDERSTØTTET PÅ MIDTEN  __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 14 Maj 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
Det hele er tilsluttet 2 stk. Supra stikdåser med 6 udtag i hver og skærmede netkabler. |
|
|
Hej Finn29,
jeg har netop selv bestilt sådan en Supra stikdåse + skærmede kabler m.m. Føler du, at stikdåsen har "stjålet" noget dynamik i dit system? Den har jo et lille filter.
Det er i øvrigt et rigtig lækkert system du har Jeg får selv en ASW855 i morgen, det bliver sikkert ganske godt 
Jeg har faktisk det samme Vogel's TV-bord som dig, jeg benytter en ordbog 
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 14 Maj 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Finn
Jeg føler med dig og det i har været igennem. Har selv lige haft "der ganze tur" i 1 år hvor vi ikke boede i vores ejendom.
Håber så at alt er blevet som i gerne vil have det og familien igen er samlet til hygge i huset, musikken fejler bestemt ikke noget  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Finn29 skrev:
Det hele er tilsluttet 2 stk. Supra stikdåser med 6 udtag i hver og skærmede netkabler. |
|
|
Hej Finn29,
jeg har netop selv bestilt sådan en Supra stikdåse + skærmede kabler m.m. Føler du, at stikdåsen har "stjålet" noget dynamik i dit system? Den har jo et lille filter.
Det er i øvrigt et rigtig lækkert system du har Jeg får selv en ASW855 i morgen, det bliver sikkert ganske godt 
Jeg har faktisk det samme Vogel's TV-bord som dig, jeg benytter en ordbog  |
|
|
Det tror jeg ikke de har, føler ikke at der mangler dynamik. dog kan jeg ikke sige det med sikkerhed, da jeg ikke har prøvet andre dåser i systemet. førhen var jeg plaget af noget sus,støj og brum dette er stort set væk,men det skyldes nok mere de skærmede kabler og jorden. Du kan glæde dig til den 855 den flytter noget luft  Jeg havde dog nok i dit tilfælde valgt en 825, syntes den falder bedre sammen med 805-802 __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hej Finn
Jeg føler med dig og det i har været igennem. Har selv lige haft "der ganze tur" i 1 år hvor vi ikke boede i vores ejendom.
Håber så at alt er blevet som i gerne vil have det og familien igen er samlet til hygge i huset, musikken fejler bestemt ikke noget 
|
|
|
Ja det er en grim en at komme over, men vi er godt tilfredse med resultatet, som jo også indebar et par op/nedgraderinger Jeg havde lidt fortrudt at jeg havde satset så hård på SS, jeg høre mere musik end jeg ser film, men det er rettet ind ved genanskaffelsen. Når engang min forretning er endelig afviklet økonomisk, skal vi have kigget på om der er "plads" til at bygge en ca 60m2 stue til musik film og råhygge, det er vores næste drøm 
__________________ Hilsen Finn / Finn29
|
Til top |
|
|