Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
Sendt: 14 Februar 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
Platinum højttalerserien er en sofistikeret blanding af håndværk og innovation, konstrueret med de bedste materialer og high-tech teknologi. Udfordringen var at opnå den mest naturlige gengivelse ved at fokusere på hver enkelt lille detalje.
Bruger siden: 30 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 297
Sendt: 14 Februar 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
Jeg har hørt Monitor Audios silver serie. Jeg har hørt RS6 og RS8. Det er helt sikkert en godt højtaler, dog ikke helt noget for mig. Den har metal-lignende diskanter og det giver dem en lyd henaf B&W diskanter. Jeg er selv mere til det lidt mere bløde diskanter. Men det er absolut en god højtaler ingen tvivl om det.
Hvad angår den nye her ser det jo spændande ud. Nogen der kender prisen ?
__________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel) Mit setup
Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 05:25 | IP-adresse registreret
Kiilsgaard skrev:
Jeg har hørt Monitor Audios silver serie. Jeg har hørt RS6 og RS8. Det er helt sikkert en godt højtaler, dog ikke helt noget for mig. Den har metal-lignende diskanter og det giver dem en lyd henaf B&W diskanter. Jeg er selv mere til det lidt mere bløde diskanter. Men det er absolut en god højtaler ingen tvivl om det.
Hvad angår den nye her ser det jo spændande ud. Nogen der kender prisen ?
Mon ikke bånddiskanten ændrer på dette? Jeg (og du) kører selv med bånd, og det lyder himmelsk. Ang. prisen så tror jeg det bliver et dyrt bekendtskab.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum