Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lavere pris eller ej. Den er satme stadig dyr.
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men også super lækker!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
McDave Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at opnå en lydkvalitet, som kan matche det fornemme billede, har Classé valgt at isolere alle digitale audiosignaler fra videodelen og opsample dem til 24-bit/192 kHz. Opsamplingen foregår via en avanceret CPLD (Complex Programmable Logic Device) og en sample-frekvens konverter. Herefter bliver signalet clock’et igen og sendt til D/A-konverteren.
Var det netop ikke det specielle ved denne afspiller at den ikke havde en D/A-konverter...? __________________ Mit Grej
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
McDave skrev:
For at opnå en lydkvalitet, som kan matche det fornemme billede, har Classé valgt at isolere alle digitale audiosignaler fra videodelen og opsample dem til 24-bit/192 kHz. Opsamplingen foregår via en avanceret CPLD (Complex Programmable Logic Device) og en sample-frekvens konverter. Herefter bliver signalet clock’et igen og sendt til D/A-konverteren.
Var det netop ikke det specielle ved denne afspiller at den ikke havde en D/A-konverter...?
|
|
|
Jo, men det ligger nok på linje med at Hifiklubben mener at kraftige forstærkere skal suse igennem højttalere, det skal man nok ikke tage så tungt. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig lidt ærgerlig at den ikke kan afspille HD DVD eller BD når den koster 40k. Det er en super lækker maskine, men det er lidt dyrt når det "kun" er en dvd
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser da fin ud, men Pris: 39.900,- Dkr. med HD lige om hjørnet
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har jeg selv tit tænkt på. Hvem er det lige der køber de ultra dyrer DVD'afspiller der koster helt op til 70.000. kr når der lige rundt om hjørnet venter super lækre Blu Ray og HD-DVD afspiller? Som der næppe vil ligge i en sådan pris selv om de vil kunne levere bedre billede.
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ville jeg da ikke have noget imod, hvis nu hele mit anlæg bestod af delta serie og jeg lige skulle på weekend-shopping. Har luret på et par andre af deres afspillere (bare for sjov altså), den feature med skærmen er genial. Brugte en 3-4 timer i en hifiklub hvor jeg egentlig bare skulle have et kabel han skulle ned på lageret at hente, det var så chefen selv og der var ikke noget at lave. Stod egentlig bare og kigge lidt rundt, men pludselig skulle jeg også lige høre på et surround system med en masse forskellige højttalere. Meget fristende, men jeg kunne da nære mig
|
Til top |
|
|