Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan,
Håber du har tid til at hjælpe.
Jeg har Beovision 6 - 26 tommer m. Digital surround modul. Så har jeg et Beosound 9000, samt 4 stk Beolab 4000.
Jeg vil gerne sætte en ikke B&O Subwoofer (mangler vireligt for bedre lyd) til mit Beovision, tænker det må kunne lade sig gøre? Hvordan? Hvordan skal jeg efterfølgende programmere fjernsynet? Samt evt. forslag til passende Subwoofer?
Yderligere spørgsmål: Jeg ringede til min B&O forhandler for en uge siden og spurgte om ikke mit fjernsyn var udstyret med DVI indgang så jeg kan slutte min Bærbare computer til og høre det musik jeg har downloadet til ITunes.
Han fik serienummeret, og konstaterede at det var udstyret med sådan et stik, jeg går så i gang med at undersøge stikpanelet, og finder ganske rigtig et sted hvor der står DVI, jeg fjerner så forsigtigt den lile plastic plade som "jeg tror skjuler stikket" men der er ikke noget.
Er det noget du har erfaret før? Tænker det er en reklamation. Jeg har dog haft fjernsynet i lidt over et år.
Skulle jeg ikke være så heldig at få DVI, hvordan tilslutter jeg så min bærbare til Fjernsynet?
På forhånd tak.
MVH klaus
|