| Sendt: 21 December 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysan.
Er ved at bygge nyt hus og har fået lov at få næsten frie tøjler i stuen mht. surround - så længe jeg holdte mig til in-wall speakers! Jeg har valgt 5 identiske Monitor Audio RS Silver In-wall: http://www.monitoraudio.co.uk/product.php?range=2&produc t=18
Placeret under TV: 
Det største problem bliver at place en sub (regner med det bliver en Velodyne SPL-800i eller SVS SB12+ (NOK DEN JEG HÆLDER MEST TIL, BORTSET FRA PRISEN)) da stue nærmest går i ét med alrummeet, kun adskilt af en 80 cm. høj halvmur. Vil en 800i være kraftig nok til at spille rummet op, eller vil bassen blive "slugt" af alrummet?!
Stuen set fra alrum: 
set fra stuen: 
Pladsen til subben: 
Jeg har fået lavet udtag til sub kabel i hjørnet bag halvmuren (elektriker har glemt at lave et tom rør i modsatte side af stuen så vi havde noget valgfrihed mht. placering af sub!!!!!!!!!) vil det være ok at placere den der i hjørnet?
Stuen er næsten 5x5 m. med 3.20 m til loftet (fladt loft). Alrummet er 7x5m og 4.20 til loftet (med ensidig taghældning) så det bliver jo til en del m3!!!!! __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|