Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: The end of an era (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 13 November 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Prøver igen. må se om den bliver slettet. ved godt jeg er for nysgerrig.

Fik tilsendt et link i går efter min tråd blev lukket

http://ditcentrum.dk/blogs/nordjyske/archive/2006/10/05/1515 1.aspx

det var jo så svar på det, hvilket jo er fair nok.

har tidligere spurgt hvorfor der ikke var nogle anmeldelser fra ronin mere, da hans er væsenligt bedre end hvad den mest aktive skribent herinde kan præstere.

er det grundet hans nye arbejde han "kun" er politibetjent herinde ?

et stort tab hvis det er grundet arbejde i klubben vi ikke ser flere anmeldelser fra ham.

vil vi se flere anmeldelser fra ham, evt en form for dispensation, eller er det kun Gige der laver anmeldelser nu ?

dog underligt i ikke har meldt ud om det, ikke fordi det er secielt interessant, men med tanker for jeres regler havde det vel været naturligt at skrive.

engang var jeres anmeldelser en fornøjelse at læse, det er gået mange skridt tilbage.

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 13 November 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Jeg tror måske der er mangel på anmeldere, Migthy(opfordring)

MVH WRONG

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 13 November 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

mangel på kvalificerede anmeldere

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 November 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Ifølge Ronins profil arbejder han som trykker. Det er nok fordi han trykker på knapperne på Hifi-Klubbens kasseapparat

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 November 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Medmindre der er navnesammenfald passer det ihvertfald ret så dårligt med hvad der står her:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40745&P N=1&FID=16&PR=3

Men irriterende med konspirationsteorier er det ihvertfald.

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 13 November 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

JJ. selvfølgelig burde de ha gjort opmærksom på det, men i mine øjne ødelægger det nu ikke hans neutralitet, sålænge der altså gøres opmærksom på det.

meget værre står det til hvis det er derfor vi ikke har set ham som andet end moderator

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 13 November 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Værst synes jeg det er hvis sandheden ikke må komme frem af uransagelige årsager. Det med at rigtige navne osv. ikke må nævnes synes jeg ryger lidt fløjten når Ronin frivilligt har lagt navn til en artikel på nettet.

Spændende bliver det så om det blot er navnesammenfald, og om Ronin er en Hifi-Klubben sælger eller en ishockey-spiller

Og hvad er det lige med overskriften "Når forelskelsen er digital"?!?!? Ægte hifi-forelskelse kan da kun ske med vinyl

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 November 2006 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:

Prøver igen. må se om den bliver slettet. ved godt jeg er for nysgerrig.

Fik tilsendt et link i går efter min tråd blev lukket

http://ditcentrum.dk/blogs/nordjyske/archive/2006/10/05/1515 1.aspx

det var jo så svar på det, hvilket jo er fair nok.

har tidligere spurgt hvorfor der ikke var nogle anmeldelser fra ronin mere, da hans er væsenligt bedre end hvad den mest aktive skribent herinde kan præstere.

er det grundet hans nye arbejde han "kun" er politibetjent herinde ?

et stort tab hvis det er grundet arbejde i klubben vi ikke ser flere anmeldelser fra ham.

vil vi se flere anmeldelser fra ham, evt en form for dispensation, alle kan vel kun være interesserede i at få flere anmeldelser fra ham ? eller er det kun Gige der laver anmeldelser på stereo siden nu ?

dog underligt i ikke har meldt ud om det, ikke fordi det er secielt interessant, men med tanker for jeres regler havde det vel været naturligt at skrive.

engang var jeres anmeldelser en fornøjelse at læse, det er gået mange skridt tilbage.

Ja, jeg så desværre ikke at tråden blev lukket - jeg var gået i seng på det tidspunkt

Det har længe været planen at jeg skulle stoppe på Hifi4all - dette skulle ske når der var fundet en ny moderator og en anden anmelder. Der har ikke været grund til at offentliggøre noget som helst indtil tingene var på plads, men din observation er skam god nok - jeg er ganske korrekt ansat i Hi-Fi Klubben. Jeg er dog også stadig trykker, omend det kun er på weekend-basis.

Stillingen i Klubben kom ved en tilfældighed - jeg søgte en stilling som Onlinesupport-medarbejder i Aalborg-afdelingen på 4-6 timer om ugen for at tjene en skilling ekstra, og endte op med at blive tilbudt en fuldtids-stilling, som dog var betinget af en ting - at jeg stoppede på Hifi4all.dk. Jeg takkede ja - at få lov at arbejde med sin hobby er trods alt en ting som langt fra alle får lov til.

Og det passede perfekt, for jeg var i forvejen kørt død i al den fnidder og det evindelige brok og ballade over alt og intet som redaktionen foretog/foretager sig, samt de evindelige beskyldninger og pis og papir om alt tænkeligt - bestikkelse, bagvaskelse, korruption og hvad der ellers har "rørt" sig i det seneste års tid. Det er utroligt at stressfaktoren på noget, der skulle være tiltænkt som en dedikering af sin fritid for alle hifi-interesseredes skyld, kan være så høj - der har været mange gode timer, men det er ikke en stressfaktor værd, så det er herligt at kunne slippe det og lade friske kræfter komme til.

Anmelderen er fundet og det samme er de nye moderatorer - så tiden er efterhånden kommet til at veje guldet op. Så håber jeg så bare at den nye redaktion kan få den fornødne fred til at få siden til at køre som de gerne vil.

Jeg håber at mine anmeldelser og artikler har været til glæde for ihvertfald en del af brugerne - så er mit mål nået. De er skrevet med interesse og entusiasme - ikke med bestikkelse og købmandskab i tankerne!! Om der kommer flere anmeldelser i fremtiden skal jeg lade være usagt - der er dog et par stykker på vej som jeg ikke har haft tid til at gøre færdig, heriblandt SP Technology Revelation.

Og så vil jeg da lige tilføje - anmeldelsen af NAD Masters Series er ikke påvirket af mig, ej heller Editors Choice prædikatet. Min anmeldelse af B&W Nautilus 803D var LANG tid før Hi-Fi Klubben, og jeg har heller intet med Brunos MS5´ere at gøre og hvad der ellers kunne skrives "Hi-Fi Klubben" på. Bare lige for at pointere det - min objektivitet er klar og tydelig, og har altid været det. Desværre er det ikke alle der værdsætter den objektivitet - fred være med det!!

Så jo, Dennis - det er derfor at jeg kun har fungeret som moderator. Jeg har ikke været på redaktionen længe, og moderering af et forum har intet med branche-tilhørsforhold at gøre, men udelukkende at forsøge at hidse folk ned når de flipper - nu er den nye moderator så fundet, så nu er det så godt som definitivt slut!

Og Mr. Juul - konspirationsteorier er p***e-irriterende og der har været rigeligt af dem. Derfor har der heller ikke stået noget der indikerer branche, og ej heller har jeg været synlig i specielt mange HFK-tråde.

Poul - en fornøjelse at kunne bringe en "sensation" til din side. Det er altid rart at fokusere på de vigtigere ting, men brug nu bare krudtet på dine sædvanlige injurierende skriverier om alle andre i branchen. En stævning kan da umuligt være så svær at opnå??

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 13 November 2006 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

hehe hvis det er navnesammenfald, tror jeg nu ikke, så får poul da en næse med den "vits" han har på forsiden

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

Værst synes jeg det er hvis sandheden ikke må komme frem af uransagelige årsager. Det med at rigtige navne osv. ikke må nævnes synes jeg ryger lidt fløjten når Ronin frivilligt har lagt navn til en artikel på nettet.

Spændende bliver det så om det blot er navnesammenfald, og om Ronin er en Hifi-Klubben sælger eller en ishockey-spiller

Og hvad er det lige med overskriften "Når forelskelsen er digital"?!?!? Ægte hifi-forelskelse kan da kun ske med vinyl

Tjaa, jeg mener nu ikke at der er navneforbud - desuden vidste jeg ikke engang at der var kommet en artikel på nettet om det, men der kan man da bare se

Well, den med det digitale har jeg nu heller ikke noget med at gøre - jeg har aldrig været digitalt forelsket

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
hehe hvis det er navnesammenfald, tror jeg nu ikke, så får poul da en næse med den "vits" han har på forsiden

Ja, der er da ingen underholdning i verden som en lille sensation - så jeg håber da at han finder en på et tidspunkt!

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Ronni. sørgeligt, men det var jo så den logiske grund til hvorfor vi kun har set dig som "politimand" det sidste lille års tid, og som ganske rigtigt intet har med klubben at gøre.

ikke din entusiasme der kendetegner dine anmeldelser, det er det der kendetegner giges.. dine var tilgengæld saglige og der var en klar rød linie igennem dem. ikke alt der glimtede var guld så at sige.

næste gang jeg er på de kanter vil jeg da lige sige hej nu når det er dig

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Well, den med det digitale har jeg nu heller ikke noget med at gøre - jeg har aldrig været digitalt forelsket

Det ville vel være noget á lá Austin Powers og fem-botten Vanessa i starten af Number 2

Dejligt at høre fakta fra hestens mund (eller hvad det nu hedder), og tillykke med jobbet! God vind fremover.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:

Ronni. sørgeligt, men det var jo så den logiske grund til hvorfor vi kun har set dig som "politimand" det sidste lille års tid, og som ganske rigtigt intet har med klubben at gøre.

ikke din entusiasme der kendetegner dine anmeldelser, det er det der kendetegner giges.. dine var tilgengæld saglige og der var en klar rød linie igennem dem. ikke alt der glimtede var guld så at sige.

næste gang jeg er på de kanter vil jeg da lige sige hej nu når det er dig

Hehe nej, ikke alt der glimter er guld - heldigvis er det jo forskelligt hvordan vi oplever de forskellige ting, og som med alt andet er vi heldigvis heller ikke altid enige med anmeldelser. Sådan har jeg det jo også selv

Kig endelig ind næste gang du er i byen - det er vist heller ikke for tidligt at vi får hilst på hinanden IRL

Min profil bliver iøvrigt opdateret med tilhørsforhold - intet fordækt der. Tror bare at Bjarke er gået i seng, og jeg kan ikke selv rette det mere 

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
jeg er ganske korrekt ansat i Hi-Fi Klubben.

Og få så lige bragt Audiovisen tilbage til danmarks forbrugere i stedet for de der Fona-brochurer - det har vi dit ord på, korrekt?!?!?

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Sendt: 14 November 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Good luck Ronin.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

Ronin skrev:

Det ville vel være noget á lá Austin Powers og fem-botten Vanessa i starten af Number 2

Dejligt at høre fakta fra hestens mund (eller hvad det nu hedder), og tillykke med jobbet! God vind fremover.

Tak skal du have - det er noget helt andet at se tingene fra den anden side af desken, og så fik jeg endelig en undskyldning for at bruge min handelsuddannelse til noget fornuftigt

Det er altid bedst at høre det direkte fra kilden - det er egentligt primært pga. den nye redaktion osv. at der ikke er skiltet med det tidligere. Bjarke og Co. havde rigeligt behov for ro til at komme igang, og det var vigtigere for mig at de fik det. Jeg har ikke været så meget online det sidste lange stykke tid, men Dennis´ indlæg gjorde mig opmærksom på at det nok var tiden til at få det gjort færdigt, så det er hermed gjort!

Austin Powers - yeah, baby

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

Ronin skrev:
jeg er ganske korrekt ansat i Hi-Fi Klubben.

Og få så lige bragt Audiovisen tilbage til danmarks forbrugere i stedet for de der Fona-brochurer - det har vi dit ord på, korrekt?!?!?

Hehe det kan jeg desværre ikke garantere - det er vist ledelsen, der skal overbevises om at det er en god ide!

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2006 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

quad skrev:
Good luck Ronin.

Thanks, mate

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 November 2006 kl. 07:24 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Anmelderen er fundet og det samme er de nye moderatorer

...der kom til at lukke den anden tråd da det lignede noget bavl well well, jeg blev klogere

Errae humanum est og held og lykke til Ronin
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes