|
Hej...
Nu er jeg kommet ud i noget rod... Kan snart ikke finde ud af hvilke receiver der kan hvad og når jeg endelig finder en som så kan det, så viser det sig ikke altid og være helt sandt!!!
Men til sagen... Jeg har længe kigget meget efter Pioneer's receivere da jeg godt kan lide designet osv. og kun har haft gode erfaringer med dem... Især VSX-2016 her på det sidste!
Jeg har flg. krav/funktioner til en receiver:
- HDMI: Skal kunne tage 1080p (både input & output) - HDMI: Min. Ind/Ud: 2/1 - 7.1 - Der må meget gerne være en matchende DVD/CD/SACD afspiller med HDMI out og 1080p selvfølgelig - Alle de "normale" surround modes, Pro Logic IIx, DTS.., osv... - Ikke koste en halv bondegård... Helst i den billigere ende - så igen over 10k. - Ikke krav: Må gerne have en form for tilslutning til PC så man kan streame musik (og måske video?)
Det skal primært bruges til Xbox360, Playstation 3 også ellers musik CD & SACD...
Jeg kommer muligvis i tanke om noget mere... men er der nogle som kan hjælpe mig afsted.. Har som sagt kigget meget på Pioneers VSX-2016 og Sony's STR-DA1200ES...
Tak.
|