Forfatter |
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ovenstående 3 billeder er en PSGroove til AA....så fik jeg prøvet lidt billede upload...
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Groove
Har du hørt den opimod Powerstations fra AA?
I givet fald, hvilke?
Hvor mange Volt giver den ud?
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Der! Skal lige have lidt forklaring. Jeg ser 5 regulerings ICér med tilhørende udglatningslytter - hvorfor 5? Jeg ser 1 stor trafo og 3 små? Kan du forklare? 3 ensretterbroer hvorfor det? I øvrigt nice lytter der sidder der PEG123, hvilken er de bypassed med, er det en PEG124 med mindre værdi? Kan se du bypasser bypassen med en filmfidus, har du prøvet at lade være med det? Hvilke spændingsregulatorer bruger du? Ser en modstand lige i nærheden kunne tyde på LM fremfor 78/79, og hvilken spænding bruger du? Øhh er det forøvrigt ikke en lidt gal tråd vi er i her? Hvad med om du lavede en tråd i "mit udstyr"? Så kan vi se det hele og med fuld håneret
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaptajn: Jeg har aldrig hørt AA standard supply 
Kurt von Kubik skrev:
Hej Der!
Skal lige have lidt forklaring. Jeg ser 5 regulerings ICér med tilhørende udglatningslytter - hvorfor 5? 5 stk. LM317/337 til de 5 spændinger: +8V til DTI, +/-8V og +/-16V til XPD Jeg ser 1 stor trafo og 3 små? Kan du forklare? Den store er dobbelt og til +/-16V og så en af de små til hver digital spænding. 3 ensretterbroer hvorfor det? +/-16V og +/-8V deler, +8V til DTI er seperat I øvrigt nice lytter der sidder der PEG123, hvilken er de bypassed med, er det en PEG124 med mindre værdi? De små RIFA er 100uF/40V til afkobling af udgangene. Jeg har 1uF film over disse og ikke prøvet uden. Nogle regulatorer kan være følsomme for selvsving uden en lille kondensator på udgangen. Kan se du bypasser bypassen med en filmfidus, har du prøvet at lade være med det? Hvilke spændingsregulatorer bruger du? Ser en modstand lige i nærheden kunne tyde på LM fremfor 78/79, og hvilken spænding bruger du?
Øhh er det forøvrigt ikke en lidt gal tråd vi er i her? Jo, men her var opskriften på billederne alene at få hjælp til at tage dem tog overtalelse.... Hvad med om du lavede en tråd i "mit udstyr"? Så kan vi se det hele og med fuld håneret Jeg vil prøve om det kan gøres, lige nu er opgaven at putte DTI og XPD i fælles kabinet og diverse modifikationer. |
|
|
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
Kaptajn: Jeg har aldrig hørt AA standard supply 
Kurt von Kubik skrev:
Hej Der!
Skal lige have lidt forklaring. Jeg ser 5 regulerings ICér med tilhørende udglatningslytter - hvorfor 5? 5 stk. LM317/337 til de 5 spændinger: +8V til DTI, +/-8V og +/-16V til XPD Jeg ser 1 stor trafo og 3 små? Kan du forklare? Den store er dobbelt og til +/-16V og så en af de små til hver digital spænding. 3 ensretterbroer hvorfor det? +/-16V og +/-8V deler, +8V til DTI er seperat I øvrigt nice lytter der sidder der PEG123, hvilken er de bypassed med, er det en PEG124 med mindre værdi? De små RIFA er 100uF/40V til afkobling af udgangene. Jeg har 1uF film over disse og ikke prøvet uden. Nogle regulatorer kan være følsomme for selvsving uden en lille kondensator på udgangen. Kan se du bypasser bypassen med en filmfidus, har du prøvet at lade være med det? Hvilke spændingsregulatorer bruger du? Ser en modstand lige i nærheden kunne tyde på LM fremfor 78/79, og hvilken spænding bruger du?
Øhh er det forøvrigt ikke en lidt gal tråd vi er i her? Jo, men her var opskriften på billederne alene at få hjælp til at tage dem tog overtalelse.... Hvad med om du lavede en tråd i "mit udstyr"? Så kan vi se det hele og med fuld håneret Jeg vil prøve om det kan gøres, lige nu er opgaven at putte DTI og XPD i fælles kabinet og diverse modifikationer. |
|
|
|
|
|
Den må prøves op mod standard XDP og DTI i casa cm3! Hvornår kommer du og skal jeg grave et hul til den, såfremt den bliver kværnet af fars små black boxes? Prøver også utroligt gerne din PSU.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så, nu kører denne tråd da helt af sporet. Hvad med at starte en ny om emnet?
|
|

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Så så, nu kører denne tråd da helt af sporet. Hvad med at starte en ny om emnet? |
|
|
Ja, undskyld Svedske.....det er min skyld. Jeg vil flytte det over i en ny tråd.
Tak for din gode instruktion iøvrigt  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør ikke noget, men det kan jo hurtigt blive forvirrende for andre  Det var da så lidt, jeg vil da gøre hvad jeg kan for at hjælpe hvor jeg kan
|
|
Jaco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
Sendt: 19 September 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger denne side til at uploade billeder til forummet med.
http://www.jau.dk/
Men spørgsmålet er hvor længe det site vil eksistere men som sagt så der jo intet I denne verden der vare ved..
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 23 September 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1431
|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Øver lige lidt...
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Viser Hifi4all's side billedet, Hvis man laver en "vis før indrykning" ? Fatter ikke hvorfor det ikke virker - er der nogen der kan fortælle hvordan man laver de klammer omkring "img" ? S.R
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv lige at gå guiden igennem én gang til ;) brug "Alt Gr" + 8 ell. 9 for at lave "klammerne". Er det nok hjælp?
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay - så fandt jeg ud af det med klammerne - men har siddet og prøvet på "add image" ikonet - det virkede ligesom logisk for mig... Men hvorfor er det lige at jeg ikke kan få lov at copy/paste i indlægget? Er jeg den eneste der har det problem? Har forøvrigt haft det før... Hjæææælp!  S.R
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sveske Nåede ikke lige at se dig - men rart at du er på banen  ! Missede helt at i forklarede hvordan man laver klammerne - men regnede det selv ud. Kunne være jeg liiige skulle læse guiden en gang til. Tak for den forøvrigt! S.R Men ææh - det der med copy/paste??
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vaughan skrev:
Viser Hifi4all's side billedet, Hvis man laver en "vis før indrykning" ? Fatter ikke hvorfor det ikke virker - er der nogen der kan fortælle hvordan man laver de klammer omkring "img" ? S.R
|
|
|

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Peter Men jeg kan godt få lov at citere - men når jeg har kopieret link-adressen til billedet, kan jeg ikke finde ud af at sætte den ind i indlægget. Hvordan gør man? Skulle jo tro jeg havde problemer med at komme ud af døren om morgenen, fordi jeg er for dum til at binde mine sko, men det går nu nogenlunde - det her gir' til gengæld nul mening for mig..  S.R
|
Til top |
|
|