Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
En sjælden gang imellem, sker det, at en bruger går amok, og vil hævne sig på alle hifi4all's brugere, og smadre alle de tråde, han nogensinde har deltaget i, ved at slette samtlige indlæg.
Er det muligt at lukke nogle af de tråde midlertidigt, og så genoprette de oprindelige indlæg, fra en databasebackup, så trådene stadig giver mening ?
Det er for mig, komplet uforståeligt, at nogen kan udføre sig så hadsk og primitivt. Lige så uforståeligt, som når nogen ridser andre folks biler, med en nøgle.
Trist at se et menneske gå i hundene på den måde.
Hvis genopretning af tråde, er muligt, vil det måske forhindre at folk kammer over på den måde, da de ved, at indlæggene alligevel ikke slettes permanent fra forum.
Tråden om de 10 største hifiløgne, er pt. smadret til ukendelighed, og bør lukkes midlertidigt, for genopretning - hvis det er muligt.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er mildest talt også forvirrende at folk åbenbart kan slette deres egen profil, så der bare står "guest" i stedet.
Vi må have et forsvar mod Drama Queens, he.
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Det er mildest talt også forvirrende at folk åbenbart kan slette deres egen profil, så der bare står "guest" i stedet.
|
|
|

|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
|
|
skal man ikke kunne se ifg. lovgivning ? (ikke at jeg støtter dette, men skal man ikke kunne slettes fra sådan et "register" hvis man vil...) __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
Svend P skrev:
|
|
|
skal man ikke kunne se ifg. lovgivning ? (ikke at jeg støtter dette, men skal man ikke kunne slettes fra sådan et "register" hvis man vil...) |
|
|
Der er tale om en anonym profil, i et debatforum, hvor man på forhånd har svaret ja til at overholde nogle retningslinier. Der er næppe tvivl om, at retningslinierne er ignoreret her, når man bare starter fra en ende af, og sletter alle indlæg, ét ad gangen.  Registerloven giver næppe heller ret til at blive slettet fra alle de registre man vil. I så fald, er der nok et par stykker, der gerne vil fjernes fra RKI.  Derimod har man altid ret til at få oplyst hvad der er registreret omkring én.
|
Til top |
|
|
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he......den anonyme profil har stadig sit navn hængende i de indlæg han er citeret i.....og underskrevet med blogbogstaver....
Det var måske ikke så tosset at få fjernet den delete knap på forum.
Skønt alle kender en kan man godt føle sig anonym..... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig, rigtigt belastende at man kan slette alle sine indlæg, og ret så barnligt i det hele taget.
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes - fjern muligheden.
Vil man have noget fjernet (et enkelt indlæg hvor man har dummet sig) må man bede admin om det.
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det også Dolph der fjernede det indlæg (enkeltstående tråd) fra i nat, hvor han skrev at han nu ville slette alt? Kan man slette en hel tråd?
/vilmann
__________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann skrev:
Er det også Dolph der fjernede det indlæg (enkeltstående tråd) fra i nat, hvor han skrev at han nu ville slette alt? Kan man slette en hel tråd?
/vilmann |
|
|
Ja, hvad gik der af ham? __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Carstong Lukket konto

Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nok moderator har slettet tråden min tilføjelse til emnet har nok også gjort sit til .
Man må åbenbart ikke tale om andet end hifi i dette forum, det er også derfor jeg har spurgt om vi ikke kan få et off topic forum, for der er faktisk mange indlæg som er interessant, jeg tror lige precis at en off topic forum vil holde tingene adskilt
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:
Jeg tror nok moderator har slettet tråden min tilføjelse til emnet har nok også gjort sit til .
Man må åbenbart ikke tale om andet end hifi i dette forum, det er også derfor jeg har spurgt om vi ikke kan få et off topic forum, for der er faktisk mange indlæg som er interessant, jeg tror lige precis at en off topic forum vil holde tingene adskilt
|
|
|
Hallo, det er jo rent faktisk også et Hifi4All forum - "Magasinet for HiFi og Surround". Hvis du vil diskutere andre ting så findes der masser af andre fora man kan benytte.
Haugaard
|
Til top |
|
|
Carstong Lukket konto

|
Sendt: 07 August 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Carstong skrev:
|
|
|
Hallo, det er jo rent faktisk også et Hifi4All forum - "Magasinet for HiFi og Surround". Hvis du vil diskutere andre ting så findes der masser af andre fora man kan benytte.
Haugaard
|
|
|
Ja vis man er så firekantet . Der er ikke ret meget liv på mange af andre foraer, og man kan vente længe på svar
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7535
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Ja vis man er så firekantet . Der er ikke ret meget liv på mange af andre foraer, og man kan vente længe på svar
|
|
|
Det er jo så endnu en grund til at vi ikke har et "off-topic"-rum her - når der er langt mellem svarene er der jo ingen grund til at have det   __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo så endnu en grund til at vi ikke har et "off-topic"-rum her - når der er langt mellem svarene er der jo ingen grund til at have det  

__________________ MVH
chillipepper
|
Til top |
|
|
Carstong Lukket konto

|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ronin skrev:
Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
Det er jo så endnu en grund til at vi ikke har et "off-topic"-rum her - når der er langt mellem svarene er der jo ingen grund til at have det  
|
|
|
nææ det var fattisk ment som at her på forumet er der liv og man får altid svar hvordan kan det jeg skrev mistolkes så meget
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:

Ronin skrev:
Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nææ det var fattisk ment som at her på forumet er der liv og man får altid svar hvordan kan det jeg skrev mistolkes så meget
|
|
|
Ved ikke om dit indlæg mistolkes men at der er liv er vel ikke nogen grund til at udvide dette forum til "Vi med Weber" og "Alt om Pileflet" 
Haugaard
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil da være ked af at blive frataget muligheden for at rette eks. stavefejl.
Nogle gange hvis jeg er blevet for ivrig, og ser teksten i gennem senere, så
vrimler det med dem. Så er det rart at man lige kan kopier sin tekst ind i
stavekontrollen, slette den gamle og sætte den nye ind igen.
Det der er sket er meget kedeligt, men det er vist første gang at jeg har hørt
at en person er gået sådan amok.
Skal vi lige slå koldt vand i blodet. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Jeg vil da være ked af at blive frataget muligheden for at rette eks. stavefejl.
Skal vi lige slå koldt vand i blodet.
|
|
|
Enig 
Haugaard
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Skal vi lige slå koldt vand i blodet.
|
|
|
Antisilver gjorde det samme, mener jeg.
|
Til top |
|
|