Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Et lille program (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hej

jeg har nu søgt længe efter en tråd hvor jeg fandt et link til et program der gjorde at når man sk´ruede op for master volume så skruede man også op for wave volume

Nogen der kan hjælpe

ugge



__________________
AWESOME!
Til top Vis Ugge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ugge
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Hmmm... Kender ikke lige programmet, men hvorfor overhovedet ændre på wave-volume? Jeg har altid alle volume indstillinger til at stå på max, og ændrer kun på Master. Så kontrolerer du jo altid alle indstillinger på en gang.

Men du har nok en grund til at indstille på wave, så skal nok lade være med at spille for smart. Bare et foreslag. :)


__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

korekt, har en grund . Jeg bruger optisk digital udgang, så master volumen har ingen effekt mere.

Nogen der kender til det program jeg snakker om?



__________________
AWESOME!
Til top Vis Ugge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ugge
 
MichaelMCE
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 September 2005
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

http://thegreenbutton.com/forums/thread/49572.aspx

Måske det skulle være det her?

Til top Vis MichaelMCE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelMCE
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes