| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev den endelig min tur til at få anskaffet et mediacenter.
Dette giver mig andledning til et lille spørgsmål.
Jeg har købt en microsoft fjernbetjening. med denne skønne sag, for man 2 ledninger som kan sættes i "basen". jeg går ud fra det på en eller anden måde er modtager. Men for hvad
jeg kan ikke får dem til at virke sammen med hverken microsoft fjernbetjening. eller keyboard.
Er det mig der er helt galt på den ????? hvordan virker det skidt :-)
på forhånd tak
Jesper Falch
|