Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Lyngdorf Audio sender ny forstærker på gaden, der arbejder med fuld digital signalbehandling, og gør brug af den centrale processor fra den velkendte Millennium-forstærker.
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
Administrator skrev:
Mon ikke produkterne fortsat hedder TacT?
Og ja, www.lyngdorf.com er Peters hjemmeside, link dertil er vist også angivet i omtalen, ellers beklager jeg!
De nye fra Lyngdorf hedder da Lyngdorf. Linket til Lyngdorf er nævnt helt nede, og ikke i teksten. Jeg mener ikke tactaudio hjemmesiden bliver opdateret mere.
Bruger siden: 18 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 310
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
Jeg forstår slet ikke denne nyhedsomtale, den er vist skrevet med venstre hånd Hvad handler det om? TDA2200 som produkt (Tact eller Lyngdorf) har da været på markedet i mere end et år??? Er det navneskiftet Tact -> Lyngdorf? I så fald er det bemærkelsesværdigt så lidt opmærksomhed det har fået at billedet viser en forstærker med Tact logo og at linket er til det "gamle" website...
Den "virkelige" nyhed kunne være at Lyngdorf TDA2200 (der internt kaldes "2200+") har anden hardware end den oprindelige Tact TDA2200 - den er forberedt for Roomperfect rumkorrektionsmodulet som kommer senere på året. Men hva' ved jeg...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum