Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
mathias 2 skrev:
hvorfor... kender du noget til dem og så derfor vil foreslå dem eller fordi de er fra sony...
Fordi de 2 Denon er meget gamle... Især den ene, og Philips er jeg ikke begejstret for...
Så er der de 2 Sony tilbage, og dem ville jeg vælge en af hvis valget skulle være blandt dem du nævner...
Dog er jeg ikke Sony fan, jeg er mest til "mærket" Denon af de mærker du nævner... Mit forrige anlæg var et komplet Denon som jeg var meget glad for...
Denon er meget lyse i lyden skal du huske på, så det er ikke ligemeget hvilke højttalere du kobler på... De skal jo så være lidt mørkere i lyden for det hele ikke bliver for skarpt og skingert... Men sådan er det generelt hele vejen rundt med alle mærker, hvert mærke har sine egne lydmæssige karakteristika... Nu har jeg f.eks. NAD, og det har en noget mørkere og rundere lyd end mit gamle Denon havde...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum