| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen okay, det da helt i orden at du har det sådan, og så længe du ikke gider bruge 7.1 (hvilket jeg heller ikke gør) Så kan du sagtens gå efter en 8500...
Jeg synes personligt, at h/k gør det bedst i stereo, hvis du skal have en marantz der kan noget i stereo også, skal du som min. op i sr-8300, den ældre model, og den kan stadig være noget pebret brugt!
Men igen, H/K lyder altså suverænt, specielt til dine højttalere!
Prisen er lidt en anden sag, efter min egen mening (og også mange andres) bør surround udstyr ikke koste det vilde brugt, mest fordi det hurtigt bliver out-of-date men også fordi det mister sin normale værdi self.
Er der ingenting i vejen med den, hverken brugsmæssigt eller synsmæssigt, så burde du nok skulle slippe omkring 3/4 til 2/4 (også kendt som 1/2) del af prisen...
Jeg kan ikke huske ny prisen på 8500, men når den er to år gammel, plus at den ikke har dagens moderne teknikker, så vil jeg nok forsøge at komme så tæt på 1/2 som muligt, men det bliver nok svært, lidt over er også okay efter mine mening, specielt hvis den står i fin stand.
|