| Forfatter |
|
MrPinchy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
skal ha købt en receiver som skal passe til et par dali suite 1.7, men
der er den lille catch at den ikke må være mere end 13.5 cm høj :) jeg
kiggede lidt på NAD's T743v2, men efter at ha været nede i HK for at se
på den viser det sig desværre den er 15cm høj og ikke 13.2cm som de
skriver på deres side. Men nu havde den nede i butikken også "fødder" på og det giver jo lidt mere højre, men kan man bruge den uden fødder? eller er der nogen som har et bedre forslag til en tilsvarende recevier som ikke er over 13.5cm høj og som ikke koster mere end en 5k?
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor må den ikke være mere end 13.2cm høj?
MVH WRONG
P.S. Højden på din receiver afspejler længden på din ..... __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MrPinchy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja den her jeg også set på, men måske der var nogen som havde et andet forslag : )
den må ikke være over 13.5 cm høj pga den hylde den skal stå på ikke er højre.. ;)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok. Du skal bare være opmærksom på at den varme receiveren udvikler skal kunne komme væk, ellers brænder den sammen.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
MrPinchy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja den har også masser af plads til siden og bag ud så håber det er nok : )
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer helt an på hvor "udluftningen" sidder. Som regel sidder de på toppen af receiveren og så skal du have min 10cm ovenover, så den kan komme af med varmen.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
High-End ATW Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jep, en reciever ska ha luft, så det er en skidt løsning. Men man ser ofte folk være ligeglad med det. Men det må man jo selv bestemme hvordan man behandler sit grej.
ikke anbefalet!  __________________ System Powered by: Vienna Acoustic - B&W - Cambridge Audio - Classic
|
| Til top |
|
| |
MrPinchy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen det er måske nok rigtig... jeg prøver at finde en bedre løsning : ) tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er som nævnt en ultra dum løsning for dig, du ender med ikke at få den reciever du vil have, plus den kommende ikke kan trække vejret alligevel.
Løsning: Ikea er dit liv :-)
|
| Til top |
|
| |
MrPinchy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mit problem er lidt at jeg har 94cm i højden at gøre godt med og mit dumme tv er en 60-70cm højt alt efter om det bliver wall mountet eller stillet på en fod. så jeg har jeg her ikke så meget plads at gøre godt med ;) og ja ved godt det ikke er specielt hifi'ish for ting skal jo ha deres plads og sådan noget, men nu er det desværre bare sådan min stue ser ud... så de må stå på gulvet til jeg findet en bedre løsning. men igen mange tak fordi i gjorde mig opmærksom på det... manden nede i hifi-klubben ville ha solgt det til mig uden at blinke en ekstra gange hehe
ps er der noget der har prøvet at ændre air flowet i sådan en receiver ?
|
| Til top |
|
| |