Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny recevier (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Hej..

skal ha købt en receiver som skal passe til et par dali suite 1.7, men der er den lille catch at den ikke må være mere end 13.5 cm høj :)
jeg kiggede lidt på NAD's T743v2, men efter at ha været nede i HK for at se på den viser det sig desværre den er 15cm høj og ikke 13.2cm som de skriver på deres side. Men nu havde den nede i butikken også "fødder" på og det giver jo lidt mere højre, men kan man bruge den uden fødder? eller er der nogen som har et bedre forslag til en tilsvarende recevier som ikke er over 13.5cm høj og som ikke koster mere end en 5k?
Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Hvorfor må den ikke være mere end 13.2cm høj?

MVH WRONG

P.S. Højden på din receiver afspejler længden på din .....



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Den her må være budet. Det er value for money

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/Recei ver/CAMBRIDGE_540R_v_2_surround_receiver_Soelv.htm

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

ja den her jeg også set på, men måske der var nogen som havde et andet forslag : )

den må ikke være over 13.5 cm høj pga den hylde den skal stå på ikke er højre.. ;)


Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

ok. Du skal bare være opmærksom på at den varme receiveren udvikler skal kunne komme væk, ellers brænder den sammen.

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

ja den har også masser af plads til siden og bag ud så håber det er nok : )
Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Det kommer helt an på hvor "udluftningen" sidder. Som regel sidder de på toppen af receiveren og så skal du have min 10cm ovenover, så den kan komme af med varmen.

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
High-End ATW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 70
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

jep, en reciever ska ha luft, så det er en skidt løsning. Men man ser ofte folk være ligeglad med det. Men det må man jo selv bestemme hvordan man behandler sit grej.

 

ikke anbefalet!



__________________
System Powered by: Vienna Acoustic - B&W - Cambridge Audio - Classic
Til top Vis High-End ATW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High-End ATW
 
MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

jamen det er måske nok rigtig... jeg prøver at finde en bedre løsning : ) tak for hjælpen
Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Det er som nævnt en ultra dum løsning for dig, du ender med ikke at få den reciever du vil have, plus den kommende ikke kan trække vejret alligevel.

Løsning: Ikea er dit liv :-)

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
MrPinchy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

mit problem er lidt at jeg har 94cm i højden at gøre godt med og mit dumme tv er en 60-70cm højt alt efter om det bliver wall mountet eller stillet på en fod. så jeg har jeg her ikke så meget plads at gøre godt med ;) og ja ved godt det ikke er specielt hifi'ish for ting skal jo ha deres plads og sådan noget, men nu er det desværre bare sådan min stue ser ud... så de må stå på gulvet til jeg findet en bedre løsning. men igen mange tak fordi i gjorde mig opmærksom på det... manden nede i hifi-klubben ville ha solgt det til mig uden at blinke en ekstra gange hehe 

ps er der noget der har prøvet at ændre air flowet i sådan en receiver ?
Til top Vis MrPinchy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrPinchy
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes