| Sendt: 18 Juni 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min gamle surroundreciever, en Denon AVR 2800 sendes på pension i næste måned. Det fejler sådan set ikke noget, har bare solgt den til mine forældre... Så der skal noget nyt til! Denon har jeg været glad for, ingen problemer der... Så et naturligt valg kunne være 2106 fra Denon til 4500 kr. I tankerne er dog også en Marantz SR 5600 til 4000 kr, som jo også får gode anmeldelser. Budgettet ligger på de max. 4500 kr, da jeg ikke gider investere det store.
Recieveren bliver mest brugt til film og høre radio (seperat DAB) Der kommer da en cd på i ny og næ...
Hvis ville I vælge? Det ene øjeblik helder jeg til Denon, det andet øjeblik Marantz...
Det skal siges at jeg pt ikke har mulighed for at køre mere end 5.1. Havde dog overvejet om jeg kunne udnytte en af de ekstra kanaler til fx. at køre med 2 centerhøjttalere? __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|