| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er så småt igang med at lave min egen lille hjemmebiograf (og med lille mener jeg LILLE! Min stue er kun 12-14m2! :P)
Jeg skal derfor bruge et surroundsæt der selvfølgelig skal spille godt, men også passe til min tegnebog.. :)
Har derfor bestemt mig for Jamos A 102 HCS 5 (http://www.jamo.dk/Default.aspx?ID=4795) som spiller godt til prisen og surround receiveren jeg har kig på er JVC RX-D201 (http://www.jvc.dk/product.php?id=RX-D201SE&catid=100058)
Men er denne receiver overhovedet noget værd?
Jeg skal have kørt DVD, XBOX 360, PS2, Ipod og TV signal fra en digital modtager igennem receiveren!
Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak
-NB
|