| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spørger fordi jeg har kig på en brugt Eltax AVR-300 med 5x 60w + 1x 100w til sub (Subforstærkeren er vigtig i mit ønskede setup, men er åbenbart en sjældenhed)
AVR-300 skulle gerne være en forbedring ift fjernsynets indbyggede 5.1-forstærkere (Panasonic 32" Wide, 100Hz).
Kender nogen denne forstærker og dens lyd vil jeg meget gerne høre nærmere. Skal spille på nogle gamle B&O S30 (front) / S35 (bag) og en Kef C200SW (Sub)
mvh Lars
PS: Har et par Eltax Monitor III som PC-HT og de spiller sgu ikke dumt.
__________________ Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om. (P. Krebs)
|