| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Cupex
Jeg har selv anlægget, og jeg har gjort den kodefri og det virker upåklageligt. Men hvis du på et tidspunkt nulstiller anlægget skal du indtaste det igem.
Sådan gør du:
1. Disconnect your player from its power source for 30 seconds 2. Reconnect your player to its power source 3. Press the "Power On" button on your remote control 4. Press the "Enter" button on your remote control 5. Press the "8", "4", "2", "6", "9" button on your remote control one by one 6. Press the "Enter" button on your remote control 7. Your player should now place itself in Standby mode 8. Press the "Power On" button on your remote control
Når du får det sluttet til kan du så ikke lige give mig en melding om du kan sætte den op med det der kaldes ASC via vejledningen (Automatic Sound Calibration) det er det eneste jeg ikke kan få det til, men ellers virker det rigtigt godt det er et fedt anlæg.
Hkima
__________________ hkima
|