|
|
|
|
Emne: Iron Maiden fans søges!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle som ved hvor mange albums Iron Maiden har lavet live mellem 1980 og 2003?
Jeg har selv 16 af dem live, men er i tvivl om hvorvidt jeg mangler nogle, måske der er nogle som er mere sjældne end andre??
Michael
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mener du som bootlegs? eller blot hvor mange live albums de har udgivet? hvis det er dem de selv har udgivet så check allmusic.com ud ... her lidt cut'n'paste for det hurtigtige overblik.
Hvis det er live ting du ellers går efter så genudgav de jo alle deres singler for et par år siden (dem hvor Nico har et 10-15 minutters ævle track på) og der var der masser af fede live versioner inkluderet.
Nå, men jeg er da fan så en har du fundet 
 |
indicates |
 |
Album Pick | | |
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
Mener du som bootlegs? eller blot hvor mange live albums de har udgivet? hvis det er dem de selv har udgivet så check allmusic.com ud ... her lidt cut'n'paste for det hurtigtige overblik.
Hvis det er live ting du ellers går efter så genudgav de jo alle deres singler for et par år siden (dem hvor Nico har et 10-15 minutters ævle track på) og der var der masser af fede live versioner inkluderet.
Nå, men jeg er da fan så en har du fundet 
 |
indicates |
 |
Album Pick | | |
|
|
|
Hey...
Mange tak for "listen" tror dog uden at vide det, at der er mange flere udgivelser, måske ikke forskellige, men forskellige steder fra med de samme numre, men er ikke sikker. Synes der var en på Maiden.dk som snakkede om at der var lavet et hav af forskellige ting siden 03 som jeg er ajour ført med efter hvad jeg lige kan regne ud udfra den den liste du har dér.
Sg godt at se der er folk til god "gammeldaws" heavy endnu, inden stilen blev "ødelagt" at trash og så videre....
Skal du forresten med til koncerten i nov. i Ålborg??
Michael
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.ironmaiden.com/homepage.php?section=0&subsect ion=0 det er alle de officelle albums fra Iron Maiden....hvis du ikke har Eddie's Archive boxen kan den helt klart anbefales, den kan dog nok være svær at få fat på, da den blev lavet som ltd iditon.....For BEAST OVER HAMMERSMITH dobbelt cd'en er en mega fed live skive med overraskende god lyd, især når man tænker på at den er optaget i 1982
Men der findes jo også masser, af ikke officelle albums, har selv en masse bootleg...
Hvem skal ikke med til Aalborg og se dem starte deres Europa tur....det bliver for fedt
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
|
http://www.ironmaiden.com/homepage.php?section=0&subsect ion=0 det er alle de officelle albums fra Iron Maiden....hvis du ikke har Eddie's Archive boxen kan den helt klart anbefales, den kan dog nok være svær at få fat på, da den blev lavet som ltd iditon.....For BEAST OVER HAMMERSMITH dobbelt cd'en er en mega fed live skive med overraskende god lyd, især når man tænker på at den er optaget i 1982
Men der findes jo også masser, af ikke officelle albums, har selv en masse bootleg...
Hvem skal ikke med til Aalborg og se dem starte deres Europa tur....det bliver for fedt
|
|
|
Hejsa...
Mange tak for dit indlæg. Jeg har været heldig at få fat i de albums og boxen du snakker om, og jo...de er rigtig gode.
Michael
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 17 Maj 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Skal du forresten med til koncerten i nov. i Ålborg?? |
|
|
YESSIR!!! Var til Metallica i Parken og skal til Iron i Ålborg.... så er der ro på! __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|