Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Rotel ???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scorpion-king
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 November 2003 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Hej!!!!!!!

Jeg håber på lidt hjælp, da jeg ikke er så teknisk vedr. hjemmebio systemer og hvad man skal vælge

Jeg har idag Marantz, men synes ikke rigtigt det rykker og desuden findes der jo mange interessante produkter idag. (Marantz fra 2000).

Jeg har hørt at Rotel skal være noget af det bedste der findes på markedet både i stereo men også i surround, er det rigtigt ??

Jeg er også indstillet på at bygge systemet op, så jeg ikke køber det hele på e gang, men hvad skal man vælge ???

HJÆLP

Tak

Tossekurt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 24 December 2003 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

det du har hørt om Rotel er både rigtigt og forkert!!!

indenfor denne verden tror jeg ikke at der findes et entydigt svar på hvad godt er!

selv er jeg helt syg i roen efter at få fat på de lidt større Rotel-serier, for i mine ører har vi her at gøre med virkeligt kræs!!!

selv har jeg lige nu Technichs  (sflg den bedre ende af produktprogrammet), som ellers lyder rigtigt fint,detaljerne er virkeligt fine i mit anlæg.

Rotel står øverst på min ønskeseddel, se f.eks RB 1090 og RC 1090... det er en lækkerhedsprocent der ligger meget højt (stereo).

jeg har hørt meget forskelligt HIFI-udstyr efterhånden, men i mine ører kan ikke engang Sonys ellers så lækre ES serie hamle op med Rotels forstærkere. men for lige at understrege på det kraftigste igen,,, så kan der jo KUN blive tale om subjektive vurderinger, så lyt til mine ord, og tænk over dem (men brug dem ikke som fakta,,,selvom det villevlre rart)

men under alle omstændigheder må det være fakta, at du ikke bliver snydt ved at købe Rotel!!!

Til top Vis Tossekurt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tossekurt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes