| Forfatter |
|
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal til Odense fredag og lørdag, er der nogle steder på vejen fra Randers der er værd at besøge hvis man er på jagt efter vinyl __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du SKAL besøge Moby Disc, den ligger Skt Knuds kirkstræde 2A. Og så kig lige ned i brugtafdelingen, det er guf.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Moby Disc plejer at være udemærket. de har både nye og brugte vinyl, udvalget er lidt sparsomt, men bestemt bedre end ingenting. ellers er der: GP Musik i nedergade, som jeg faktisk selv stadig har til gode.. den må jeg få besøgt.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Moby Disc plejer at være udemærket. de har både nye og brugte vinyl, udvalget er lidt sparsomt, men bestemt bedre end ingenting.
ellers er der: GP Musik i nedergade, som jeg faktisk selv stadig har til gode.. den må jeg få besøgt.
|
|
|
Tak for oplysningen, jeg tror lige næsen skal derforbi i morgen, nå nej senere idag.  __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal I have, dem vil jeg da lige bruge et par timer i. Jeg har hørt der skulle være en rigtig god brugtbiks i Fredericia, er der nogen der kender den, det er jo trodsalt på vejen. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
Tak skal I have, dem vil jeg da lige bruge et par timer i. Jeg har hørt der skulle være en rigtig god brugtbiks i Fredericia, er der nogen der kender den, det er jo trodsalt på vejen. |
|
|
Clix, jep det er rigtigt. Den hedder Lydsporet, det er en rigtig fed butik. Første klasses kundeservice fra Peter og Rune. Slå den op på krak.dk det er ikke svært at finde.
http://lydsporet-online.dk/
vh,
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pladekisten er en af de steder jeg ofte handler min musik, Christian er rigtig hyggelig, og kan skaffe næsten alt. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth K. skrev:
CLIX skrev:
|
Tak skal I have, dem vil jeg da lige bruge et par timer i. Jeg har hørt der skulle være en rigtig god brugtbiks i Fredericia, er der nogen der kender den, det er jo trodsalt på vejen.
|
|
|
Clix, jep det er rigtigt. Den hedder Lydsporet, det er en rigtig fed butik. Første klasses kundeservice fra Peter og Rune. Slå den op på krak.dk det er ikke svært at finde.
http://lydsporet-online.dk/
vh, Kenneth |
|
|
Mange tak... i følge deres hjemmeside ser det ud til at blive en dyr weekend  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Martinfraodense Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden har accord åbnet noget udsalg i dag. Tjek evt. www.accord.dk . Og så er der også plademesse lørdag.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for inputtene, det blev desværre kun til et besøg hos Lydsporet (helt vildt flinke mennesker), og så plademessen i Odense. Men der kun alligevel omkring 40 skiver vinyl med hjem, så det er jo udemærket __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |