| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et problem med min snart halvgamle onkyo forstærker, jeg har ikke navnet nu da den er stilt væk indtil jeg ved hvad jeg skal med den, men hvis nogen syntes det er nødvendigt med modelnavn så finder jeg den lige frem. Mit problem er at jeg tændte min forstærker/Receiver, og 5-10 sekunder efter skriver den så "Protekt", og da den gjorde med højtalerne i skrattede de rimelig voldsomt, ogd erefter begyndte den at ryge, jeg skildte den så ad, og så ned i den. Umiddelbart ser det ikke ud som noget elektronik er forbrændt eller noget, men røgen kom fra den side hvor strømforsyningen ligger i den. Jeg har så prøvet at sætte den i kontakten uden noget i overhoved, og der starter den fint op i fem sek, og så skriver den protekt(og så tog jeg den self fra igen).
Der i træder ind, er så der hvor i skal svare mig om det er noget der kan laves, eller om det kan svare sig overhoved. Skal jeg eventuelt tage den med i hifiklubben og høre dem, selvom de ikke fører det mærke?eller nogen anden butik.
Hvis det er kan jeg evt skyde et par billeder så i kan se til den.
Det er dog ikke en "high end" forstærker/sorroundreceiver så det er ikke sikkert det kan svare sig.
mvh og et godt spørgsmål Rune A
|