| Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 04 November 2003 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, Gutter !!! knock your selfs dead !
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

info: tidligere Schelde!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
|
| Sendt: 04 November 2003 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, nu har jeg et problem....!
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 04 November 2003 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
også mig problem.....
nu bliver alex sikkert rakket ned igen fordi der ikke er en både-og kategori.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
hansen Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 520
|
| Sendt: 04 November 2003 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep :)
Nu savner jeg jo muligheden rør i pre og transistor i power...
Se f.eks. afstemningerne på http://slashdot.org. Dem har der været megen råben og skrigen over. Konklusionen har været at man altid skal overveje mulighederne meget nøje så alle kan være med. Dette inkluderer en pjat-mulighed så dem, der synes at afstemningen er noget gylle også har noget at stemme på.
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 04 November 2003 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gutter
Jeg går lidt mere stille til værks næste gang og måske i tænkeboks inden jeg laver flere poll's ... det er dælme ikke helt uden risiko. 
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Hej Gutter
Jeg går lidt mere stille til værks næste gang og måske i tænkeboks inden jeg laver flere poll's ... det er dælme ikke helt uden risiko. 
|
|
|
Du spørger vel til hvad der trækker læsset. Her er der da for mig at se kun to muligheder; rør eller transistor, da det vel ikke er forforstærkeren der trækker læsset
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.B.P. skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Hej Gutter
|
|
|
Du spørger vel til hvad der trækker læsset. Her er der da for mig at se kun to muligheder; rør eller transistor, da det vel ikke er forforstærkeren der trækker læsset
|
|
|
Tjaaa S.B.P !................ Som man siger er intet led stærkere end det svageste.
Kontrolforstærker, cd-afspiller, højttalere og kabler, for den sags skyld, betyder mindst ligeså meget i det samlet setup, som effektforstærken.
Der er mange og delte meninger på dette punkt. Ovenstående er bare min mening !
Til Alex !
Det er altid de gode bær, fuglene vælger at hakke i !  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
S.B.P. skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Hej Gutter
|
|
|
|
|
|
Tjaaa S.B.P !................ Som man siger er intet led stærkere end det svageste.
Kontrolforstærker, cd-afspiller, højttalere og kabler, for den sags skyld, betyder mindst ligeså meget i det samlet setup, som effektforstærken.
Til Alex !
Det er altid de gode bær, fuglene vælger at hakke i ! 
|
|
|
Det har du så evigt ret i Holberg, men eftersom Alex spørger til hvad der trækker læsset og ikke hvad vi har af udstyr i hele kæden, er det vel meget belejligt at svare ud fra hvad man vitterligt har til at trække læsset ikk´?
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.B.P. skrev:
HOLBERG skrev:
S.B.P. skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Hej Gutter
|
|
|
|
|
|
Til Alex !
Det er altid de gode bær, fuglene vælger at hakke i ! 
|
|
|
Det har du så evigt ret i Holberg, men eftersom Alex spørger til hvad der trækker læsset og ikke hvad vi har af udstyr i hele kæden, er det vel meget belejligt at svare ud fra hvad man vitterligt har til at trække læsset ikk´?
|
|
|
Det er meget enkelt, og jeg bidrager gerne :
Rør !!! Hvad ellers.......... Hæ hæ 
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |