| Forfatter |
|
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
David Gilmour gider ikke spille med bandet mere
Af John Fogde
Da Pink Floyd i sommer stillede op til Live8 med det klassiske line-up med David Gilmour, Roger Waters, Nick Mason og Richard Wright, begyndte spekulationerne ikke overraskende hurtigt omkring en permanent gendannelse.
Men nu har Gilmour svaret på rygterne om en engelsk sommerturné, og det blev et svar, der vil være dobbelt negativt for Pink Floyd-fans. For ikke nok med at Gilmour kvaser alle rygter om en gendannelse med Waters, han udtaler i følge NME også, at han ikke længere vil spille med Pink Floyd - med eller uden Waters.
Gilmour citeres for at sige, at det er slut med bandet, og at det ikke har noget med Waters at gøre. Han er 60 og træt, og han magter ikke det kæmpeapparat, der følger med, hver gang bandet skal turnere. Han vil derfor fremover fokusere på at lave musik alene.
Dette må man formode er noget af en skuffelse for de mange fans, der havde sat næsen op efter endnu en turné med både Waters og Gilmour på scenen. Men nu er det åbenbart solokarrieren, der skal fokuseres på, hvilket Gilmour allerede er godt i gang med, eftersom han udgiver pladen "On An Island" 6. marts. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hm ...! Og hmprf. Det er selvfølgelig et ståsted ... men en vis hr. Jagger (jeg ved godt du ikke er vild med Stones ...) må gnække af fryd, han som er 60+ gider stadig, og også at slæbe udstyret med hver gang. Men begge d´herrer har vel folk til den slags og kan vel egentlig betale sig fra det. DG kunne faktisk sætte hele apparatet i sving, og blot møde op med sin guitar, når han selv blev klar. Så det lyder som en forklaring fra de varme lande, dvs. lidt søgt.
Og hvem siger det er nødvendigt med alt det udstyr? Det var måske en idé at komme tilbage til basis og nøjes med klubkoncerter, at få musikken væk fra alt viraken - men omvendt: Det tør de (han ...) vel ikke i bekymring over, at musikken ikke kan stå alene, men absolut skal dænges til med alt muligt for at overleve. Ærgerligt, at han med sin begrundelse så udelukker denne mulighed.
Nå, bare en slags opstød over udtalelsen. Den er nok sand ... men sørgelig (eller omvendt). __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en nyhed - som jeg er meget ked af at høre 
Men jeg håber da at det bliver - en sidste live tur engang !!
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er naturligvis ærgerligt for alle os der aldrig har fået set PF
live, mne så må vi bare glæde os over det fede musik de gamle drenge
laver solo. Og mon ikke David Gilmour også spilelr et par Pink
Floyd-numre på sin kommende tour? Det skulle undre mig meget, hvis han
valgte at se bort fra over 30 år af sit liv.
Desuden er der muligvis et album på vej fra Roger waters i løbet af i år, og desuden måske en tour i 2007!!! Læs mere HER
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv øv øv.....Det var så dén aften. Hvis dette passer synes jeg det er meget sørgelig, da der i min verden næppe findes noget band som har gjort så meget godt som de far for misikken de sidste mange år.
Michael
|
| Til top |
|
| |
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist, trist !!
Happy
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåå....hvis de er lige så langsomme med at opløse bandet, som de er med at udgive plader, så har vi mange gode år endnu ........så op med humøret 
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 23 Februar 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvil i fred. Men er det ikke det bedste? Jeg er selv kæmpe fan af PF, men legen skal jo stoppe. Jeg går selv og glæder mig som et barn gør til jul, fordi Pulse-dvdén er i støbeskeen, jeg har den på vhs, vistnok optaget på svensk tv, jamen du milde hvor det godt og flot lavet. Men jeg er endnu mere imponeret over dvdén Floyd in Pompeij, det er bare så godt, de stiller sig bare op i ruinerne og trykker den af. Lad os mindes og glædes over det stadig består, nemlig musikken.
|
| Til top |
|
| |