| Forfatter |
|
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 15 Januar 2006 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte her til aften på, hvor meget tid jeg egentlig har brugt den seneste tid her på siden.
Og det er da godt nok blevet til nogle timer må jeg indrømme.
Jeg synes det kunne være sjovt at høre hvor meget tid I ca. bruger på at læse om andres udstyr, uploade billeder af jeres eget, besvare spørgsmål til folk der har problemer med deres Hi-Fi osv. om ugen? Eller er det anmeldelser af nye produkter og chatten der tager jeres tid? Ved godt man ikke kan sætte et præcist tal på, men bare sådan ca.
_____________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig.
Det er meget forskelligt, men jeg er da daglig, med mindre jeg er optaget af andet, lige inde og se hvad der "rører sig" med hensyn til forskellige indlæg, og se om der er kommet nye tests af det ene eller andet som kunne være interessante. Men feks chatten holder jeg mig fra.
Michael
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
God aften.
Tiden, der bruges på dette site svinger en del, for mit vedkommende. Jeg synes det afhænger meget af de indlæg, der lægger op til en god debat, eller om der er nogle spændende anmeldelser, eller nyheder, der bare skal nærstuderes.
Det hænger også en del sammen med ens daglige liv med familien og arbejdet samt alle andre ting, der nu optager en i livet. Somme tider har undertegnede også brug for et lille break fra sitet, når jeg føler mig en smule "mæt" af mudderkast og gentagelser. Så, er det godt, bare at læne sig tilbage i lyttestolen og nyde musikken og lade site være site, hvorefter der er mulighed for at vende tilbage med en ny appetit på debatter og godt læsestof.
Tror dog, at jeg gennemsnitligt bruger ca. 30 minutter på sitet dagligt og ca. 10 min. på www.hifi-musik.dk.
Mvh. FLEX
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er meget enten eller med mig. Enten besøger jeg ikke sitet i et halvt år, eller også tjekker jeg det 5-10 gange om dagen.
Jeg har været en kæmpe forumrotte i gamle dage, og jeg prøver at vænne mig af med det.
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
er også enten meget på eller meget fraværende, har 2 hobbyes, biler og hifi. Så er der råd til nyt hifi er jeg ofter herinde (har fx lige køb projektor) men da bilen skulle have nye sutter var jeg meget på forskellige bil foraer (specielt www.hi-speed.dk)
så det kommer an på min fordeling mellem hobbyer __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ca. 1 time hver dag helst lidt mere. Oftest lidt mindre.
vh Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
på de sløve dage, ½-1 time, på travle dage, 2-4 timer.. og regner man chattiden med i det også, så læg bare 1-2 timer oveni, afhængig af hvem der er på chatten. er fx LB online, så har han sikkert et eller andet nyt produkt han har købt, som han skal fortælle en masse om
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været her flittigt(1-2 timer dagligt) grundet det, at jeg går hjemme med en arbejdsskade. Skal på skolebænken 30 januar så der bliver der nok trappet ned. Men jeg kan ikke lade være med lige og kigge på de nye emner. Jeg har endnu ikke prøvet chatten da jeg kun har modem. Det går jo lidt langsomt.
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget kan man sige, men det er nok ikke chatten der er sløv så
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
1,5 - 3 timer om dagen.
Søger intensivt nyt job i øjeblikket, så det er rart lige ,at koble af med noget hygge som intet har med det at gøre :-) Chatten har jeg ikke prøvet endnu men det kan vel komme på et tidspunkt.
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud til jeg ikke er den eneste der bruger en del tid herinde :O)
Keep up the good work - thumbs up!
______________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indtil jeg fik arbejde, måske 4 timer om dagen. Nu bliver det kun til ca. 30 min. Jeg prøver at trappe ned langsomt
|
| Til top |
|
| |