Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 19:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Home entertainment Hjælp. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Malau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 December 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Hej :-)

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg kom for ca 2 uger siden åbenbart til at tilmelde mig Home entertaintment ved hjælp af siden, www.gratis-ting.dk

Jeg medeler dem så at jeg ikke ønsker at være medlem, og at jeg gerne vil ud af deres system.

Dette foregår via mail.

De skriver tilbage at de ikke kan finde mig i deres system, og jeg bare skal se bort fra det. I dag modtager jeg så et brev hvor der står følg.

Du har meddelt os, at du ikke længere ønsker at være medlem i klubben. Imden vi afslutter dit medlemsskab skal vi gøre opmærksom på at du ikke har opfyldt de forpligtelser som du påtog dig ved indmeldelsen i klubben

Din købsforpligtelse lød på at du inden for et år skulle købe

2 stk. film til klubpris

Du har købt

o stk film til klubpris

Du kan naturligvis afslutte dit medlemskab uden at opfylde din købsforpligtelse, men så må vi desvære sende dig en tillægsregning, som udgør differencen på velkomstpakkens pris og klubprisen gange det antal varer, du har købt i din velkomstpakke.

I korte træk står der i bunden af brevet at jeg skal skrive under og sende brevet ind for at blive meldt ud af deres l**te klub. Jeg har det nu bare sådan at da jeg på intet tidspunkt har skrevet under på noget som helst, kan jeg da vel ikke være forpligtiget til at skulle betale noget som helst, og endvidere har jeg i god tid gjordt opmærksom på at jeg ikke ønsker at være medlem. Derfor har jeg heller ikke til sinde at skrive under, da jeg jo så også accepterer en eventuel regning for ingen ting. Jeg syntes det er noget af det værste bondefangeri jeg længe har været udsat for og jeg håber i kan hjælpe mig med nogle gode råd til hvad i ville gøre i en sådan situation.

Det skal lige siges at jeg ikke har modtaget nogen former for film eller lign. fra dem.

M.V.H Martin

Til top Vis Malau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malau

KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 December 2005 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Henvis til mailen.

De her som regel ikke en skid styr på tingene. Jeg har oplevet at modetage en film et halvt år efter jeg havde fået bekræftigelse på min udmeldelse.
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 December 2005 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

Det plejer at være sådan, at der sendes en mail til den opgivne email, når folk indmelder sig. Og den skal man typisk aktivere på en eller anden måde. Dette sker for at undgå, at folk sidder og bestiller alverdens ting til alle mulige folk, som ikke selv har indmeldt sig.

Hvis du modtager dvd'er med posten så returner dem, og henvis til din mail med udmeldsen - så skulle de vel ikke kunne sige mere - så længe du ikke har modtaget introdutionstilbudet, så skylder du  dem vel intet.
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Malau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 December 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Ja jeg sender det alt retur jeg eventuelt måtte modtage. Men aktiverings mail, nej det har der ikke været noget af. Det er bare et rigtigt dårligt sted og jeg kan kun råde folk til at holde sig langt væk. Jeg har ringet til dem idag og de var faktisk ret ubehøvlede. Men tak for rådene :D

Ps. jeg har undersøgt tingende lidt, og i følge diverse lovgivninger har jeg alle kort på hånden så skulle det opstå problemer står jeg ganske fornuftigt, de kan faktisk intet gøre. Jeg har oplyst om at jeg ikke agter at gøre mere i sagen andet end at sende eventuel pakke retur, så må vi håbe de kan forstå det.

Til top Vis Malau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malau

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes