Sendt: 12 December 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej :-)
Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg kom for ca 2 uger siden åbenbart til at tilmelde mig Home entertaintment ved hjælp af siden, www.gratis-ting.dk
Jeg medeler dem så at jeg ikke ønsker at være medlem, og at jeg gerne vil ud af deres system.
Dette foregår via mail.
De skriver tilbage at de ikke kan finde mig i deres system, og jeg bare skal se bort fra det. I dag modtager jeg så et brev hvor der står følg.
Du har meddelt os, at du ikke længere ønsker at være medlem i klubben. Imden vi afslutter dit medlemsskab skal vi gøre opmærksom på at du ikke har opfyldt de forpligtelser som du påtog dig ved indmeldelsen i klubben
Din købsforpligtelse lød på at du inden for et år skulle købe
2 stk. film til klubpris
Du har købt
o stk film til klubpris
Du kan naturligvis afslutte dit medlemskab uden at opfylde din købsforpligtelse, men så må vi desvære sende dig en tillægsregning, som udgør differencen på velkomstpakkens pris og klubprisen gange det antal varer, du har købt i din velkomstpakke.
I korte træk står der i bunden af brevet at jeg skal skrive under og sende brevet ind for at blive meldt ud af deres l**te klub. Jeg har det nu bare sådan at da jeg på intet tidspunkt har skrevet under på noget som helst, kan jeg da vel ikke være forpligtiget til at skulle betale noget som helst, og endvidere har jeg i god tid gjordt opmærksom på at jeg ikke ønsker at være medlem. Derfor har jeg heller ikke til sinde at skrive under, da jeg jo så også accepterer en eventuel regning for ingen ting. Jeg syntes det er noget af det værste bondefangeri jeg længe har været udsat for og jeg håber i kan hjælpe mig med nogle gode råd til hvad i ville gøre i en sådan situation.
Det skal lige siges at jeg ikke har modtaget nogen former for film eller lign. fra dem.
M.V.H Martin
|