| Forfatter |
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...hvorfor kan sitet ikke selv omdanne vores billeder til de 35 kb som de må fylde, istedet for at vi selv skal gøre det..... med mange dårlige billeder til resultat ?
Mvh
Dr. Lyd
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Hørt - det giver bare et dårligere site - og mange ærgelser for os alle.
En af de ting der får mig til gentagende gange at tænde for diverse links er BILLEDER og gerne mange, idet man så kan danne sig et indtryk af andres anlæg. Ofte er billederne mere værd end tekst. Men bliver de for dårlige mistes interessen. __________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja...se nu at gøre noget ved det...hifi-link har det når der oploades billeder til deres "køb og salg".
Mvh
Dr. Lyd
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 November 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forummet er ikke født med en resize funktion, derfor er den ikke tilgængelig. Der er en snarlig versions opdatering på vej af hele forum, og jeg håber i den forbindelse af en resize mulighed er tilgængelig, men jeg ved det ikke endnu.
En af de kommende dage, lægges et simpelt program ud til download, som klarer resize opgave meget hurtigt og nemt.
Dog kan jeg oplyse at HIFI4ALL.DK altid har haft resize på vores marked
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

|
| Sendt: 22 November 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke en ide at få den lavet ? Eller i det mindste få lavet et lille hjælpeprogram der kunne downloades evt. med den ene funktion at resize billederne, men det kan jeg se du allerede har tænkt på....glæder mig.
Mvh
Dr. Lyd
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 22 November 2005 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at tillade større filer??? Det koster selvfølgelig lidt ekstra serverplads... en jeg har en ide: Brugerbetaling..... . Ja, jeg ved godt det ikke er populært at foreslå, men alligevel. Hvis man lod forumet køre uændret og 100% gratis som i dag, men samtidig lavede en option for brugere der ønsker lidt mere. Man kunne jo lade folk oprette en konto, hvor man fik et lille personligt drev på eks. 20-50MB. Det rækker til en del billeder, og burde kunne gøres for et beskedent beløb pr bruger.
Men igen... jeg tror det er emeget vigtigt, at siden forbliver gratis. Ellers jager man mange brugere væk, til andre gratis-sider. Men for de brugere der benytter siden meget (eks undertegnede), ville det være ekstra krydderi med lidt mere plads. Samtidig kunne det måske endda gøre forumet endnu mere spændende, også for almindelige brugere, der ikke ønsker er betale. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 November 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Hvad med at tillade større filer??? Det koster selvfølgelig lidt ekstra serverplads... en jeg har en ide: Brugerbetaling..... . Ja, jeg ved godt det ikke er populært at foreslå, men alligevel. Hvis man lod forumet køre uændret og 100% gratis som i dag, men samtidig lavede en option for brugere der ønsker lidt mere. Man kunne jo lade folk oprette en konto, hvor man fik et lille personligt drev på eks. 20-50MB. Det rækker til en del billeder, og burde kunne gøres for et beskedent beløb pr bruger.
Men igen... jeg tror det er emeget vigtigt, at siden forbliver gratis. Ellers jager man mange brugere væk, til andre gratis-sider. Men for de brugere der benytter siden meget (eks undertegnede), ville det være ekstra krydderi med lidt mere plads. Samtidig kunne det måske endda gøre forumet endnu mere spændende, også for almindelige brugere, der ikke ønsker er betale.
|
|
|
Uhhha, av den ide....  Nej vi er af den holdning at siden skal forblive gratis for alle non-kommercielle brugere - det er en del af konceptet. En af de kommende dage laver vi dog et tiltag, hvor det bliver muligt for de private brugere at "støtte" den videre udvikling af sitet, og derved får vi mulighed for at tilbyde større uploadkapacitet, hvis der er bakkes op om tiltaget. Som I sikkert ved, så har vi brugt en større formue på de netop indkøbte servere, og den skal lige sluges først. Hertil kommer at trafikpriserne i DK generelt er latterlige høje, i forhold til øvrige udland.
|
| Til top |
|
| |
DTSFreak Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåå så blev det lige min tur til at side og knokle med at ramme en fil størelse på 35 kb.. Og er i det rødefelt over det.. efter et par for søg er jeg ikk engang i nærheden af det  Så tænkte på at nu da denne gamle debat ikk er kommet vidret.. så må jeg heller lige komme med en ide' om den så er ny eller gamle.. Tjaaa jeg skal iværdfald lige ud med den.. De små pic er sq skidt.. Så ide' herfra er hvor ikk bare tildele værd member's 1-2 mb som han/hun kan råde over og når max er nået.. så må skal han/hun slette nogen af sine pic for at få lov til at smide de nye på.. Og eller få nu den automatiske resizer på her.. så er der jo mere tid til at læse/svar indlæg ind at roder rundt med de " skide pic " man nu så gerne vil vise  .. puhaaaa godt solen ikk skinder idag.. få så fik jeg da lige en heder her *GGG*
__________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
Se pic på WWW :O)
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
DTSFreak skrev:
Nåå så blev det lige min tur til at side og knokle med at ramme en fil størelse på 35 kb.. Og er i det rødefelt over det.. efter et par for søg er jeg ikk engang i nærheden af det 
Så tænkte på at nu da denne gamle debat ikk er kommet vidret.. så må jeg heller lige komme med en ide' om den så er ny eller gamle.. Tjaaa jeg skal iværdfald lige ud med den..
De små pic er sq skidt.. Så ide' herfra er hvor ikk bare tildele værd member's 1-2 mb som han/hun kan råde over og når max er nået.. så må skal han/hun slette nogen af sine pic for at få lov til at smide de nye på..
Og eller få nu den automatiske resizer på her.. så er der jo mere tid til at læse/svar indlæg ind at roder rundt med de " skide pic " man nu så gerne vil vise ..
puhaaaa godt solen ikk skinder idag.. få så fik jeg da lige en heder her *GGG*
|
|
|
Helt enig med DTSFreak. Det er til at blive vanvittig over! F.eks sker der ofte det besynderlige, at man har kæmpet med at resize et billede og det er så på eksempelvis 33kb. Når man så vil uploade, får jeg at vide at billedet er for stort (f.eks 36kb) og så kan man starte forfra! Jeg ved ikke hvorfor et billede på min pc tilsyneladende er under grænsen, men ved upload fylder det pludselig for meget... Måske er der én eller anden banal teknisk forklaring på det...men det er hamrende irriterende!
Hilsen
Nilau
|
| Til top |
|
| |