Bruger siden: 06 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 48
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
har et plasma der kun har HDMI ind(og vga, men det bliver brugt til min pc). dette passer fint da denon 1920 har HDMI ud. men hvad med min selector der kun har scart ud? kan man kører kablet op i dvd'en, som sender tv signalet op til mit tv via HDMI, eller hvad?
Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
1920 vil levere det bedste billed så hvis det er dvd delen du går efter og ikke cd-delen så skal du klart vælge 1920. den er de andre klart overlegen på billed. jeg har set den op mod en 2910 og jeg kunne praktis set ikke se forskel, så efter min mening er en 1920 en suværen dvd-maskine.
Bruger siden: 06 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 48
Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
Det var så heller ikke lige det jeg mente. Men har et plasma med en vga indgang, og et hdmi kort. og istedet for at købe mig fattig i indgangskort til plasma'et, ville det være rart at "nøjes" med det jeg har nu. og eftersom jeg køber mig en denon 1920 som har hdmi ud, og scart(ved ikke om det er ind/ud), ville jeg undersøge om jeg kunne presse min selector ind imellem. Eller om det kun kan lade sig køre ved at købe et scart kort??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum