| Forfatter |
|
iceman24 Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg overvejer at skifte mit Panasonic TH-37PA30 plasma ud med en 32" sony LCD Model
KLV-V32A10E
Jeg har set 42" udgaven og synes den er lækker
Grunden er både at vi vil have et lidt mindre Fladskærm, men også gerne vil være HD klar osv og jeg kan lave en byttehandel med min egen skærm i den Expert hvor jeg købte min Plasma for 5 mdr siden
hvad mener i om overnævnte model ?? __________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
kojak Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej iceman
har selv lige købt den skærm for en god uge siden og fortryder ikke et sekund...
nu er jeg ikke expert på området , men har kigget efter en skærm i ca 6 måneder og syntes V modellen er noget af det bedste jeg har set.
havde først kig på S modellen som gør det rigtigt godt til prisen , men V modellen er lige en tand mere detaljeret og designet er også noget flottere.
selv min bror som er meget kritisk over for de flade tv ( han skruer på både sony og phillips lcd og plasma til dagligt ) var meget overrasket over hvor godt den stod.
Kim
|
| Til top |
|
| |
iceman24 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder da godt... jeg skal ned og snakke med Expert imorgen.... hvor
meget tror i jeg skal forvente at min PANA TH-37PA30 plasma med fod til
er værd ??? den er 5 mdr gammel
__________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
iceman24 skrev:
|
Grunden er både at vi vil have et lidt mindre Fladskærm, men også gerne vil være HD klar osv og jeg kan lave en byttehandel med min egen skærm i den Expert hvor jeg købte min Plasma for 5 mdr siden
|
|
|
Vedr. sandhedens grimme ansigt, når vi snakker HD klar, bør du læse denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29594&K W=zerocool&TPN=2.
|
| Til top |
|
| |
basse_j Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zerocool,
Jeg overvejer selv kraftigt at investere i den nye Sony KLV-V40A10E. Jeg synes designet er lækkkert, og det tiltaler mig, at der er en relativ stærk scaling engine i den - så jeg kan få et ordentligt billede ud af mit alm. kabel-tv signal.
Jeg skal dog samtidig bruge den sammen med min HTPC via. HDMI indgangen, hvorfor den også skal kunne klare 1:1 pixel mapping - uden at tilføje nogen form for up/down-scaling.
Hvordan finder jeg ud af, om det er i stand til at gøre dette ?
Mvh
Basse_J
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
basse_j skrev:
|
Zerocool,
Jeg overvejer selv kraftigt at investere i den nye Sony KLV-V40A10E. Jeg synes designet er lækkkert, og det tiltaler mig, at der er en relativ stærk scaling engine i den - så jeg kan få et ordentligt billede ud af mit alm. kabel-tv signal.
Jeg skal dog samtidig bruge den sammen med min HTPC via. HDMI indgangen, hvorfor den også skal kunne klare 1:1 pixel mapping - uden at tilføje nogen form for up/down-scaling.
Hvordan finder jeg ud af, om det er i stand til at gøre dette ?
Mvh
Basse_J
|
|
|
Læs mere her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344&K W=zerocool.
|
| Til top |
|
| |
Rasmus30 Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til jer der har klv-32a10e, hvordan er kvaliteten på analoge tv signaler, er det korrekt at hdmi stikket sidder på siden og er det problematisk at der ikke er et vga stik?
Jeg er især interesseret i hvor godt det her tv er i forhold til samsung le-32r51
|
| Til top |
|
| |
iceman24 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen.... Ja så er bytte aftalen på plads... Expert får den d. 18
october så der skal jeg ned og bytte mit plasma til sony'en...
Jeg fik 15.000 kr for Pana'en
jeg ser meget frem til at få sonyen
__________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
kojak Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
iceman24 skrev:
hej igen.... Ja så er bytte aftalen på plads... Expert får den d. 18 october så der skal jeg ned og bytte mit plasma til sony'en...
Jeg fik 15.000 kr for Pana'en
jeg ser meget frem til at få sonyen
|
|
|
tillykke !
det skal du nok blive glad for 
kim
|
| Til top |
|
| |
kojak Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus30 skrev:
|
Til jer der har klv-32a10e, hvordan er kvaliteten på analoge tv signaler, er det korrekt at hdmi stikket sidder på siden og er det problematisk at der ikke er et vga stik?
Jeg er især interesseret i hvor godt det her tv er i forhold til samsung le-32r51
|
|
|
hej Rasmus30
jeg kører bare ganske normalt tdc kabel tv på mit....syntes det gør det fremragende.
hdmi stikket sidder ikke på siden ( det gør det på lillebroren klv-s32a10 )
på v modellen sidder det bagpå med et plastikskjold over. der er lavet plads til ledningen , så man kan montere skjoldet igen , efter man har sat stikket i.
med hensyn til vga stik er det ikke noget jeg savner....men jeg skal også bare bruge det til normalt tv og lidt dvd.
har også haft samsungen med i mine overvejelser og den gør det også fint (svarer nok mere til sonys S model ) men mine øjne faldt nu for klv-v32a10.
kim
|
| Til top |
|
| |