Sendt: 26 September 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
scanlak skrev:
godtnok noget chokeret over at en "highend" afspiller til 6k ikke kan afspille en skid
så forstår jeg bedre de nærmest foræres væk efterhånden
|
|
|
Så Så . Havde engang en Sony DVP-715. Den kostede 7K dengang, og dens kvaliteter var eminente, når den blev fodret med originale skiver (DVD/CD). Solgte den nogle år senere til fordel for Panasonic RV60. Troede at udviklingen og det faktum at RV60 var nemmere at gøre kodefri gjorde den til et godt køb. Men hold kæft hvor blev jeg skuffet . Den var langt fra min 715 i kvalitet, både video, audio, og "good feel oplevelse" (som dog blev overgået da jeg fik min tidligere Denon 2900 ).
Min pointe er, at de gamle Sony "high end" DVD-afspillere netop er "high-end" DVD-afspillere - de er ikke multimedieafspillere . Hvis det er det man søger, skal man holde sig fra de gamle Sony topmodeller, og du fik heldigvis nogle gode ord med på vejen herinde fra. Men til de rette formål, var de dengang toppen af poppen, og med de rigtige skiver sparker de den dag i dag r.. på de billige DVD-afspillere. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|