Sendt: 26 September 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Scanlak.
Hehe, ja jeg har søreme også sådan en Sony DVP-S725D stående, som jeg bruger som DVD-afspiller. Min er bare sort, står i MINT-condition og jeg har haft den fra ny (nypris 4.500,-).
Jeg synes det er en fantastisk DVD/CD-afspiller, taget dens alder i betragtning. Det siges at den skulle være bedre til at afspille CD'ere end sin storebror, som jo også kostede en god slat mere. Jeg har dog aldrig hørt DVP-S7700'eren, så det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg er ganske godt tilfreds med lydgengivelsen.
Bl.a. byggekvaliteten synes jeg er værd at lægge mærke til. Den benytter jo ringkernetrafo, og har det mest solide skuffesystem, jeg har set. Det inkluderer også nyere modeller fra Denon, Nad osv. (Self. ikke de dyreste modeller fra Denon ).
Ok, den er sq ikke helt ny længere. Den er udstyret med 1x10 bit, 27mhz video D/A converter og 96khz 24 bit D/A convertere til lyden. Jeg har dog stadig tænkt mig at benytte den til en kommende projektor/LCD-skærm via component-udgangene.
Som Jesper Juul siger kan den ikke læse nogen former for brændte cd'ere. Den brænder ikke laseren af, som flere DVD-afspillere fra Nad har gjort, når man stoppede en brændt skive i, men den vil bare ikke læse dem.
Mvh Jannik
|